Na een privébericht - waarin ik enkel om uitleg vroeg - kreeg ik een SMS dat mijn wijziging was uitgevoerd.
Welke wijziging ???
De helpdesk bevestigde dat mijn GSM Smart+ zomaar naar Mobilus was omgezet...
Omdat ik de bijhorende prijsverhoging van 45% niet slikte, betrof het plots een vergissing.
Na 5 min verkoopspraat bleek de trouwe klant zijn oude korting dan toch niet te zullen verliezen.
Maar toen ik op dit voorstel wilde ingaan bleek het plots niet meer te kunnen.
Voor dergelijke praktijken heb ik het juiste woord nog niet gevonden.
Hoedanook Prox kan kiezen: korting behouden of klant verliezen.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
hoe kan ik u helpen?
Mvg,
Koen.
hoe kan ik u helpen?
Mvg,
Koen.
Koen, je kunt het lezen in mijn privé bericht naar Het Proximus Team.
3 dagen later.
Koen, wat bedoel je met helpen?
Koen, wat bedoel je met helpen?
4 dagen later.
Koen?
Koen?
Na 5 dagen.
Koen?
Koen?
Na 7 dagen...
als ik u was zou ik per maand beginnen tellen
Na een week...
Koen, op weg naar week 2...
Koen, doe geen moeite meer, heb mijn GSM abonnement ondertsn opgezegd...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.