Beantwoord

Mobilus 35

  • 27 November 2016
  • 2 reacties
  • 901 Bekeken

hey,
ik kreeg een berichtje waarin te lezen stond "Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd naar Mobilus 35" terwijl wijzelf niets hebben aangevraagd, wat betekend dit?
grt
icon

Beste antwoord door Marleen 27 November 2016, 13:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf


Dat zal het waarschijnlijk zijn, hartelijke dank

Reageer