Skip to main content
hey,

ik kreeg een berichtje waarin te lezen stond "Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd naar Mobilus 35" terwijl wijzelf niets hebben aangevraagd, wat betekend dit?

grt
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:

zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:

www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:

zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:

www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf




Dat zal het waarschijnlijk zijn, hartelijke dank

Reageer