hey,
ik kreeg een berichtje waarin te lezen stond "Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd naar Mobilus 35" terwijl wijzelf niets hebben aangevraagd, wat betekend dit?
grt
Bladzijde 1 / 1
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
Dat zal het waarschijnlijk zijn, hartelijke dank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.