Sinds vrijdag 9/3/2012 zit ik zonder pc en tv, er moeten blijkbaar graafwerken uitgevoerd worden (dat gaat weer weken duren vrees ik). Dus er wordt mij een stick belooft die zou geleverd worden door een koerierdienst op zaterdag 10/3 om terug op internet te geraken en dit tussen 8 en 18 u s'avonds. Dan zit je daar heel de dag te wachten en ja hoor geen stick !!!!! Ik bel om te horen wanneer ik die mag verwachten en blijkbaar weten ze dat niet van bij Belgacom. Dus hier zitten we dan geen Tv geen internet de slogan belgacom brengt u naar betere tijden kan volgens mij beter zijn belgacom brengt u terug naar de middeleeuwen !!! wat een service
Bladzijde 1 / 1
tsja, geval van overmacht.... die stick is eigenlijk een leuke extra service die er onlangs bijgekomen is, ik zou er ook geen wonderen van verwachten want er zit nog een limiet op van 500MB geloof ik, en de snelheid zal ook afhankelijk zijn van het mobiel datanetwerk op uw adres. blijkbaar is de levering vertraagt, wat me niet echt verwonderd want ik heb gisteren ook op de weg gezeten en het was een ramp om voorbij brussel te geraken. die stick had je ook kunnen afhalen in een Belgacom Center.
de compensatie staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2
mvg
de compensatie staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2
mvg
tja als ik geweten had dat die niet zou langs komen had ik die zelf gaan halen. De technieker die langs kwam vrijdag had er ééntje bij maar die werkte niet volgens hem (lees) hij kon der geen bal aan uit. ten eerste kreeg hij dat ding niet open heb ik moeten wijzen dan dat kaartje plaatsen heb ik moeten wijzen met andere woorden een dikke kluns. Nu hoop ik dat hij gelijk heeft met die storing want anders zit ik hier voor niets te wachten op graafwerken. Blijkbaar zit er een kortsluiting op mijn draad. Wat ik wel raar vind is dat de telefoon normaal werkt , kan dit ?
is een raar verhaal. De sticks werken perfect normaal gezien. De software staat ook op de datasim. Heb er verleden jaar zo een voor 1€ i.p.v. 49€ kunnen krijgen met een Mobile Internet Daily abo van 1,99€ (+ 1€ per surfdag) en 1GB volume (wél 24 maanden contract). Je kunt die dan daarna wél blijven gebruiken in het week-end als backup bij storingen (nà opzeg contract dan wél een andere datasim vragen enkel voor Free weekend denk ik. zie verder).
Als je hem weinig gebruikt, kost hij 1,99€ x 24 maanden = 47,76€ + 1€ = 48,76, dus de prijs van de normale aankoop (49€). De meerkost zit hem in de extrakosten van 1€ per surfdag....
Het is mij ook niet duidelijk of bij een Dailycontract de weekends ook gratis zijn als je een Vast Internetcontract hebt m.a.w. of die Free Weekend ook telt in combinatie met een Mobile Daily contract....want daar is de limiet 500MB, dus dan zouden ze dat volume volledig apart moeten opvolgen en niet van je Dailyvolume van 1GB mogen aftrekken, wat ik dus onwaarschijnlijk vind.
Vlgs mij koop je dus veiligheidshalve beter een stick aan de volle prijs v. 49€ en vraag je daarbij een datasim om enkel te surfen op Free Weekend.
Als je hem weinig gebruikt, kost hij 1,99€ x 24 maanden = 47,76€ + 1€ = 48,76, dus de prijs van de normale aankoop (49€). De meerkost zit hem in de extrakosten van 1€ per surfdag....
Het is mij ook niet duidelijk of bij een Dailycontract de weekends ook gratis zijn als je een Vast Internetcontract hebt m.a.w. of die Free Weekend ook telt in combinatie met een Mobile Daily contract....want daar is de limiet 500MB, dus dan zouden ze dat volume volledig apart moeten opvolgen en niet van je Dailyvolume van 1GB mogen aftrekken, wat ik dus onwaarschijnlijk vind.
Vlgs mij koop je dus veiligheidshalve beter een stick aan de volle prijs v. 49€ en vraag je daarbij een datasim om enkel te surfen op Free Weekend.
we zijn beetje aan het afwijken van het probleem, maar Free Weekend is een gratis optie, die vervangen wordt bij activatie van een betalend abonnement. je kan wel met 2 aparte SIM-kaarten werken.
wat betreft de verkregen usb stick bij panne, ik veronderstel dat deze terug moeten bezorgd worden aan belgacom na verhelpen van de storing?
mvg
wat betreft de verkregen usb stick bij panne, ik veronderstel dat deze terug moeten bezorgd worden aan belgacom na verhelpen van de storing?
mvg
Er zit een contradictie in de oplaad procedure voor de Pay&Surf kaart.
Hierbij een uittreksel uit de teksten van de website:
Wat is het nu 31 dagen of 12 maanden?
Hierbij een uittreksel uit de teksten van de website:
- 15€ 31 dagen geldig.
- online opladen 15€ geldigheidsperiode met 12 maanden vernieuwd.
Wat is het nu 31 dagen of 12 maanden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.