Skip to main content
Beste



Probleem 1:



Bij Belgacom Vast Internet heb je iets zoals dit:

http://support.en.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13665/~/which-ports-are-open-or-blocked-on-my-internet-connection%3F



Waarbij je kunt zien welke poorten open en dicht zijn.



Nu heb ik zitten zoeken, maar nergens zie ik dit voor "Mobile Internet" (Voor onderweg)

Zijn alle poorten hier open, of zijn er enkele gesloten, indien ja, welke zijn gesloten?



Dit omdat VNC op poort 98 bv niet werkt. Terwijl deze poort niet voor iets speciaals gebruikt wordt.



Probleem 2:



Ik heb twee Mobile Internet abonnementen, beide bij de e-service van Belgacom, blijft er staan dat er nog geen traffic is waargenomen. Ik zit dus volledig blind te surfen, zonder te weten wanneer ik over mijn 250 en 500MB volume zit....

Enige wat men mij kon zeggen, is dat er deze zomer een Android applicatie komt om dit te zien.

Maar het lijkt me wel erg vreemd, dat de traffic niet te bekijken is op e-service en hij zegt dat ik nog niet surfte... Terwijl ik wel degeiljk dit heb gedaan zonder wifi. (HSPDA zone)

Geen reactie

Reageer