Beantwoord

Mobile internet , geen verbruik gegevens of sms wel factuur met 60€ overschreden

  • 13 October 2017
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

ik heb mobile internet met huawei dongel
Factuur van vorige maand
Mobiel - 0471 91 05 07 € 60,00
Mobile Internet M Incl. mobiele Internet nat & binnen EU September
--- volume based (MB) 4.428,735 0,00 CBPTAG:XYY40185072C
Nationaal & EU Mobile - Internet
--- volume based (MB) 1.691,351 60,00

Vind nergens een overzicht van verbruik , kan nergens instellen om niet over limiet te gaan
Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door CindyD 13 October 2017, 15:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Goeiedag ! Je kan je online registreren op My Proximus, hierin kan je alles gedetailleerd nakijken. Meer info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html Groetjes, Cindy

Reageer