Vorige dinsdag, 28 maart, stelde ik bij controle op 'mijn verbruik' van mijn smartphone vast dat mijn Mobile internet 500MB op 100% stond. Ik heb sinds dan enkel wifi gebruikt maar toch blijft mijn verbruik stijgen, zit momenteel op 814 MB. Ik heb geen sms ontvangen dat de limiet bereikt was. Wat ik vooral vreemd vind is dat dit bij mijn vrouw haar gsm ook zo was (limiet overschreden, geen sms), en zij gebruikt normaal bijna niets. Zou het kunnen dat er ergens een foutje gebeurd is?
Bladzijde 1 / 1
kijk eens in myproximus of alles aangevinkt staat om meldingen te versturen, zie
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_sms_notif_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/gratis-sms-meldingen-over-uw-verbruik.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_sms_notif_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/gratis-sms-meldingen-over-uw-verbruik.html
gekeken in myproximus, alles staat aangevinkt; toch bedankt voor de tip
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.