Indien men een abonnement neemt als belagcomklant op mobile internet "Dailly" (1,99€+1€per dag gebruik) verliest men dan de optie "Free weekend"?
m.v.g.
Bladzijde 1 / 1
Goeie vraag, dat vroeg ik mij ook al af.....
Dag rmottard,
Free Weekend is een gratis optie, die inderdaad vervangen wordt bij activatie van een betalend abonnement.
Of, u kunt met 2 aparte SIM-kaarten werken.
Hiervoor neemt u best contact met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Free Weekend is een gratis optie, die inderdaad vervangen wordt bij activatie van een betalend abonnement.
Of, u kunt met 2 aparte SIM-kaarten werken.
Hiervoor neemt u best contact met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bedank voor het advies.
Maar vind je zelf niet dat zulk een "omweg" een beetje overdreven is.
Eerst maakt men een veel te strakke regeling en dan wordt de "omweg" gemaakt: typisch Belgisch!
Waarom niet eenvoudig.
vb : zelfde tarief dan Proximus (is toch dezelfde firma, of niet soms), maar dan wel met gratis weekend.
Stel dat eens voor: eenvoudige en transparante tarieven en voordelen
Misschien nog wat anders:
bij de overschakeling van Happy Time naar Happy Time+ valt er een "gat". Er is blijkbaar een tijd nodig om dit te doen. In deze tussentijd valt men terug op het gewoon tarief.
Ik heb dit reeds gemeld aan de klantendienst, maar ik weet niet wat het gevolg daarvan is. Mij kost dat 0,12 Euro extra. Niet de moeite, maar indien dit zelfde gebeurt met een paar 100.000 klanten wordt dit wel een mooi bedrag.
mvg
Maar vind je zelf niet dat zulk een "omweg" een beetje overdreven is.
Eerst maakt men een veel te strakke regeling en dan wordt de "omweg" gemaakt: typisch Belgisch!
Waarom niet eenvoudig.
vb : zelfde tarief dan Proximus (is toch dezelfde firma, of niet soms), maar dan wel met gratis weekend.
Stel dat eens voor: eenvoudige en transparante tarieven en voordelen
Misschien nog wat anders:
bij de overschakeling van Happy Time naar Happy Time+ valt er een "gat". Er is blijkbaar een tijd nodig om dit te doen. In deze tussentijd valt men terug op het gewoon tarief.
Ik heb dit reeds gemeld aan de klantendienst, maar ik weet niet wat het gevolg daarvan is. Mij kost dat 0,12 Euro extra. Niet de moeite, maar indien dit zelfde gebeurt met een paar 100.000 klanten wordt dit wel een mooi bedrag.
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.