Mobile Internet Access Time

  • 24 March 2011
  • 10 reacties
  • 2868 Bekeken


















Mobile Internet Access Time
Bestemming Beschikbaar Gebruikt Overblijvend
Informatie SMS indien u internet op GSM gebruikt. Na 5uur ontvangt u de 1ste SMS 05u00:00 00u00:00 05u00:00

Ik vond bovenstaande info terug in mijn online factuur. Wil dit zeggen dat ik 5u mobile internet kan gebruiken en dat dit is inbegrepen in mijn factuur?

10 reacties

Ik heb dat ook al gezien, maar er verder geen aandacht aan besteed. Ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Beste Ruben.1018,

Het betreft hier een waarschuwings-sms na 5 uur surfen.

Dit om te vermijden dat u kosten oplopen zonder dat u hiervan op de hoogte bent.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Eva,

Dit zou dan willen zeggen dat ik een Mobile internet bundel heb van 5u. En dat ik dus 5u op mijn gsm kan surfen zonder hiervoor extra te betalen?

Is dit een bundel die ik standaard krijg? Ik meen me niet te herinneren dat deze is inbegrepen in een Belgacom Comfort 20 abonnement.

Met vriendelijke groeten,

Ruben
Ik heb een abonnement Belgacom Favorite en zag ook deze info op mijn factuur. Is dit misschien inbegrepen bij Belgacom Favorite abonnement ?
Eva,

Dit is geen sms, maar een regel op de factuur (weliswaar aan nul euro, mijn gsm kan zelfs niet op internet).

Wil dat zeggen dat er 5 uur gratis internet on gsm zijn inbegrepen in (één van) mijn abonnementen?

pack Telephony Classic + Mobile Comfort 10 + Internet Favorite + TV Favorite (+ mobile internet free weekend)
Beste ruben.1018, greetje11, wouter1984,

Deze regel is louter ter info.

Bij uw gsm-abonnement is geen surf-volume inbegrepen.

Het is echter wel zo dat indien uw gsm uitgerust is om mee te surfen, en u er al 5 uur mee gesurft heeft in de lopende maand, u dan een sms als waarschuwing krijgt.

Dit om u voor verrassingen te behoeden op uw factuur.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Verwarrend...

Op de factuur wordt dus getoond hoeveel uur je nog moet surfen alvorens je een waarschuwings-sms krijgt. Het nut hiervan ontgaat me, maar toch bedankt voor de verduidelijking.
@ Eva,

Ik vond ook een soortgelijke regel terug op de factuur, maar daarnaast wel hetvolgende.

Volgens mij kan ik dus WEL gedurende een aantal uren gratis surfen ?

Kan je me vertellen wat m'n maandelijkse mogelijkheden hieromtrent zijn ?

Alvast bedankt

Marc

Begrijp ik het dan goed, dat "internet on GSM access time" een gratis abonement is, maar zonder "tijd" of "MB" inbegrepen.

Het verbruik wordt aangerekend per (gestarte) 5 minuten.
Reputatie 7
Badge +1
Da klopt Marcske. Je kunt het echter ook laten omzetten in volume . Kijk maar:

Indien u dat wenst, kan u het aanpassen in de e-Services om te betalen per volume: € 0,50/100 kB.

Dat is dan ook zonder abonnement. Maar wél 5€ per MB.....



Reageer