Skip to main content
Beste



Sinds ik dit weekend terug ben uit het buitenland, kan ik geen gebruik meer maken van mijn mobiele gegevens.

Heb al meerdere malen contact opgenomen met de helpdesk van proximus, maar er is helaas nog geen oplossing uit de bus gekomen...

Ook in een proximus winkel ( CC&T in Torhout) heeft geen oplossing geboden.

Volgende sporen heb ik al uitgetest:

- Verschillende smartphones getest: heb zowel een Samsung galaxy s5, Motorola en een iPhone 7 getest, maar op alle telefoons blijft het probleem zich voordoen

- Andere SIM kaart: in de proximus winkel in Torhout heb ik een andere SIM kaart gekregen als test, maar ook dit lost het probleem niet op

- APN controle: met de helpdesk van Proximus heb ik de configuratie van mijn APN gecontroleerd, ook zonder resultaat.



Zou iemand hier raad mee weten?

Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem.

Mijn mobiele gegevens werken niet meer sinds ik terug ben van Frankrijk.
Hey RikBea

Ik hoop dat proximus je beter helpt dan dat ze mij geholpen hebben...

Heb nog maanden met dit probleem gezeten en de uiteindelijke 'oplossing' was veranderen van gsm nummer...

Reageer