Beste
Ik heb al langer een smartphone (Acer e600), maar bij mijn laatste herlaadbeurt kreeg ik een bonus van 500MB mobiel internet, ik wilde dit uitproberen, maar dit bleek niet te werken. Ik heb reeds alles gedaan wat er op jullie website te vinden is over het gebruik van mobiel internet, maar het werkt nog steeds niet. Ik hoop spoedig een antwoord op dit probleem te vinden.
grtjs
Robin
Ik heb dezelfde smartphone en een smart+15 abonnement. ik heb de uitleg op de website van proximus (link hieronder) al geprobeerd maar toch kan ik niet op mobiel internet
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html#/manufacturer/acer/device/liquid-e600/category/internet/topic/handmatig-instellen/1
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html#/manufacturer/acer/device/liquid-e600/category/internet/topic/handmatig-instellen/1
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.