Beste
Ik heb al langer een smartphone (Acer e600), maar bij mijn laatste herlaadbeurt kreeg ik een bonus van 500MB mobiel internet, ik wilde dit uitproberen, maar dit bleek niet te werken. Ik heb reeds alles gedaan wat er op jullie website te vinden is over het gebruik van mobiel internet, maar het werkt nog steeds niet. Ik hoop spoedig een antwoord op dit probleem te vinden.
grtjs
Robin
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dezelfde smartphone en een smart+15 abonnement. ik heb de uitleg op de website van proximus (link hieronder) al geprobeerd maar toch kan ik niet op mobiel internet
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html#/manufacturer/acer/device/liquid-e600/category/internet/topic/handmatig-instellen/1
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/configuratietool.html#/manufacturer/acer/device/liquid-e600/category/internet/topic/handmatig-instellen/1
Wat in sommige vallen kan helpen is het toestel te laten rebooten en ook de sim er even uithalen en terug steken, blijkbaar zijn er die het zo dan toch in orde krijgen !!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.