Mobiele data inbegrepen bij internet comfort abonnement

  • 5 March 2016
  • 8 reacties
  • 472 Bekeken

Hey! Sinds 1 maart krijg ik geen gratis mobiele data meer bij mijn internet comfort abonnement...alles werd meteen vanaf de eerste kb aangerekend. Nochtans zijn toch 500 mb inbegrepen. Ik heb daarover gebeld met de klantendienst en daar zeiden ze mij dat er vanaf maart slechts 150mb meer inbegrepen meer zijn, maar ik heb daarover niets gekregen, niet per aparte brief, noch op mijn voorgaande facturen... Van die 150 mb zie ik trouwens geen spoor op de my proximus app...ze faktureren gewoon alles!

Iemand die dit ook meemaakt? Dat is toch schandalig!

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat is inderdaad een schande en dat hoef je niet te aanvaarden vooral als het op een onverwachte manier gebeurd is maar volgens mij klopt er iets niet, vooral dat je geen mobiele data meer krijgt, dat kan ik moeilijk geloven daar er op de website er niks van in staat, daar staat nochtans dat er 100 MB inbegrepen is indien men enkel internet neemt en wie een pack neemt is het 500 MB.
Ik zou toch nog eens aandringen en als dat niet helpt dan de ombudsman inschakelen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk toch ook dat hier iets fout gelopen is op administratief vlak, want op de site staan, zoals Alexander zegt, wel nog gratis MB, al naar gelang van je internet abo in Pack of alleen.
Ik zou zeker eens contact opnemen met de klantendienst om dit recht te zetten.
Op MyProxumus nog eens gecheckt en het is nog altijd in orde bij mijn comfort pack.
Reputatie 5
Hey! Sinds 1 maart krijg ik geen gratis mobiele data meer bij mijn internet comfort abonnement...alles werd meteen vanaf de eerste kb aangerekend. Nochtans zijn toch 500 mb inbegrepen. Ik heb daarover gebeld met de klantendienst en daar zeiden ze mij dat er vanaf maart slechts 150mb meer inbegrepen meer zijn, maar ik heb daarover niets gekregen, niet per aparte brief, noch op mijn voorgaande facturen... Van die 150 mb zie ik trouwens geen spoor op de my proximus app...ze faktureren gewoon alles!
Iemand die dit ook meemaakt? Dat is toch schandalig!



Ik heb hetzelfde voor. Verleden maand 100 mb + 400mb (packvoordeel) mobiele data. Nu niets meer van terug te vinden. Ook zie ik dat de in Januari beloofde 500 gb door pack te nemen maar 300 Gb blijkt te zijn. Ik heb hier de mail nog ter beschikking. Dit kan toch zo maar niet.
mvg
Op de site staat nog altijd duidelijk 500 MB mobiel data. maar je moet wel eerst mob data verbruikt hebben vooraleer je daar data zal zien staan op MyProximus.

Reputatie 7
Badge +6
Ik zie hier noch op MyProximus site noch op de app een verschil met vorige maand.
Hebben ze al kb aangerekend of heb je, zoals Elsa zegt, nog niks verbruikt en staat er daarom nog niks op? Ik vraag dit laatste, omdat ik eens alles op zijn kop heb gezet, omdat ik geen informatie zag over mijn gratis verbruik, terwijl ik nog helemaal niks had 'verbruikt'. 😳 Aan niemand voortvertellen. :$
Vrijdag was hier een Support Medewerker, Marlies, die zich toespitste op administratieve problemen. Hopelijk kan zij of iemand anders wat klaarheid scheppen in de situatie.
Inderdaad Marleen, die klaarheid scheppen daar dromen alle klanten al zo vele jaren van en die droom mag nu toch al eens volledig uitkomen, maar het gaat al in de goeie richting, allee dat vindt ik toch.
Ik heb al ongeveer 25 mb gebruikt en dit werd niet zoals ervoor afgetrokken van de 500 mb maar meteen als lopend verbruik aangerekend. Ik heb gebeld naar proximus, maar daar waren ze nogal amateuristisch...ze wist niet eens op hoeveel mobiele data ik recht heb...pfff, ik,overweeg meer en meer een overstap naar Telenet..

Reageer