Mobiele data connectie weigert te verbinden.

  • 31 July 2014
  • 0 reacties
  • 469 Bekeken


Dag iedereen,


Ik heb sinds gisteren een nieuwe smartphone (http://support.en.belgacom.be/app/staticpages/devices/en/#/wiko/darkmoon). Alles werkt naar behoren, behalve de mobiele data connectie. Ik heb gebeld met customer service, en zij verzekerden mij dat langs hun kant alles juist staat. MMS'en gaat wel, dat heb ik gecontroleerd. De instellingen heb ik ondertussen in alle vormen en maten geprobeerd, en nog nooit heb ik data kunnen binnenhalen. De sim kaart werkt wel in een andere gsm. Ik heb ondertussen al 3 keer een factory reset uitgevoerd, ik heb geprobeerd met updates, zonder updates, met een andere sim kaart in het toestel, enzovoorts. Enige hulp waar ik meer informatie kan vinden wat er nu misloopt? Bijvoorbeeld log bestanden ofzo? ...


UPDATE: update in de comments, de oorzaak ligt bij de sim kaart. Ben op zoek naar een manier om dat op te lossen.


Bij voorbaat dank

0 reacties

Geen reactie

Reageer