Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar

  • 27 June 2016
  • 4 reacties
  • 5454 Bekeken

Sinds ik terug ben van vakantie uit het buitenland geraak ik met mijn GSM niet meer op het mobiel netwerk.
Bellen en gebeld worden lukt niet meer, alle andere functies van mijn GSM doen het nog wel.
Ik maak al jaren gebruik van een Pay&Go kaart, zonder problemen tot nog toe.
Ligt het probleem aan mijn SIM-kaart, mijn GSM, een instelling op mijn GSM of ... ?
icon

Beste antwoord door Marc_02 27 June 2016, 21:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Misschien eens uw GSM eens volledig uitzetten en dan hem terug aansteken kan wonderen doen.
En anders als eventueel de kans hebt om je de sim-kaart eens in een ander toestel van iemand anders te gebruiken om vas te stellen of het toestel of simkaart gebonden is.
Reputatie 6
Badge +2
En als het allemaal niks uithaalt dan zal er niks anders opzitten van dan in een Proximus center binnenspringen.
GSM volledig uit- en aangezet, geen verandering.
SIM-kaart in een ander toestel geplaatst, zelfde probleem.
Deze namiddag naar de Proximus winkel en SIM-kaart vervangen.
Alles werkt nu zoals het verondersteld wordt te werken.

Reageer