Hallo,
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe gsm met een abonnement easy+10
Ik heb de dag zelf (zaterdag) nog gebeld naar proximus om het abonnement te laten veranderen naar mobilus S daar kreeg ik 1GB mobiele data
Deze man ging dat veranderen en binnen de 24u ging dat in orde zijn
Het is reeds maandag en ik kan nog steeds niet op het mobiel internet
Ook heb ik net alle instellingen overlopen op de support site maar niks helpt...
Waaraan zou het probleem liggen ?
Mvg
Bryan
Bladzijde 1 / 1
Heb net hetzelfde probleem
is dat van u al opgelost ?
is dat van u al opgelost ?
Hallo Bryan!
Kan u mij uw oproepnummer doorsturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het nodige voor u aanpassen.
Mvg,
Wouter
Kan u mij uw oproepnummer doorsturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het nodige voor u aanpassen.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.