Mobiel internet wordt aangerekend en beschikbaar volume 1 GB wordt niet gebruikt

  • 6 August 2012
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Het beschikbare volume van 1 GB met mijn pack internet overal maxi wordt niet gebruikt voor mijn mobiel internet maar telkens opnieuw onterecht aangerekend. Dit heb ik gezien op de e-services. Bij mijn verbruik van mobiel internet staat dat ik nog niets gebruikt heb, maar dat is niet zo. Het wordt gewoon niet afgetrokken van mijn beschikbaar volume van 1 GB maar aangerekend.

Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en daar zeggen ze dat het nog niet is gefactureerd en als het gefactureerd wordt, dan moet ik terugbellen voor een creditnota.

Dat heb ik vorige maand ook verschillende keren moeten doen en ondertussen heb ik al een tegoed van meer dan 100 € van creditnota's van Belgacom.

Zo kan het toch niet verder, telkens moeten bellen voor creditnota's te maken en mijn internetverbruik dat beschikbaar is in mijn pack niet aanspreken.

Wie gaat dat eindelijk eens oplossen. Ik heb hieromtrent ook al een berichtje gestuurd naar Eva.

Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren alvorens het probleem met mijn mobiel internet eindelijk eens zal opgelost zijn.

Voor mij is het geen oplossing om telkens aan te rekenen en dan telkens creditnota's te sturen.

Groetjes,

Greetje

2 reacties

Oei. Ik denk dat ik hetzelfde probleem ga hebben. Bij "Mobile Internet Free AnyTime 100MB - Gebruikt" staat er "0" en bij "Verbruik op dit toestel - Gebruikt" staat er "81.161" voor de periode "01-07-12 - 31-07-12". Ik ben Belgacom klant sinds begin juli en heb nog geen enkele factuur gekregen. Afwachten dus.
Ik vind het gewoon heel vervelend dat het probleem blijft duren met onterecht aangerekend mobiel verkeer.

Vorige maand heb ik 10-tallen keren hieromtrent moeten bellen naar de klantendienst. Men heeft mij wel telkens creditnota's gemaakt hiervoor maar dat is geen oplossing voor mij.

Het moet zodanig in orde gebracht worden dat dit ONTERECHT AANREKENEN VAN MOBIEL VERKEER ophoudt.

Waarschijnlijk ben ik niet de enige, dus dit is een probleem die DRINGEND MOET WORDEN AANGEPAKT EN OPGELOST !!!

Ondertussen heeft Eva mij een bericht gestuurd dat er opnieuw een nieuw dossier hieromtrent is aangemaakt en dat men mij opnieuw zal contacteren. Bedankt Eva hiervoor, vooral voor je snelle antwoord op mijn bericht.

Groetjes,

Greetje

Reageer