Vraag

Mobiel internet - volume based

  • 6 September 2016
  • 0 reacties
  • 338 Bekeken

Beste,
Moet even ventileren. Na bijna 30 jaar klant te zijn heb ik de laatste twee maanden een part-time job gehad met de klantendienst, facturatie, verschillende keren naar de proximus winkel gefietst,....
Tot en met juni ll was mijn factuur steeds correct. In juli was het te betalen bedrag bijna verdubbeld; bleek dat mijn dochter haar limiet van 3 gb Mobiel internet overschreden had; ook al was ze thuis en niet op kot in Gent ( studeert voor ingenieur ), wij hebben hier in huis Wifi; dus dit leek me bizar.
Gebeld met de Facturatie; ze gingen een creditnota opmaken omdat ik een trouwe klant was. Ik repliceerde dat ze dit niet moesten doen omdat ik een goede klant was, maar moesten uitdokteren hoe dit kwam. Volgens de klantendienst had mijn dochter verschillende sms'jes gekregen ter waarschuwing. Er is er geen enkel toegekomen en op haar Proximus-app op haar smartphone zat ze voor de maand juni nog steeds onder de 1 Gb mobiel internet.
Deze maand bekijk ik via my Proximus haar verbruik; wederom bijna 100 euro extra voor mobiel internet. Ze is niet naar het buitenland geweest, zit hier braaf te studeren; wederom verschillende keren klantendienst gecontacteerd... Blijven erbij dat ze die mobiele data verbruikt.
Vandaag met mijn dochter en haar smartphone naar Proximus center gefietst, de instellingen van haar gsm Laren controleren,... De bediende van Proximus zag met zijn eigen ogen dat hier iets niet klopt; haar verbruik in augustus bedraagt nog geen 1 Gb en toch staat er al meer dan 4 Gb gefactureerd.
Hij heeft een klacht opgemaakt om de zaak te onderzoeken, ik hoop dat dit opgelost geraakt want ik besteed liever meer dan 20 uur in andere dingen.
Wat me het meeste stoort is dat 'sommigen' van de klantendienst mijn dochter en ik beschouwen als 'onwetende ' klanten die stiekem de waarschuwings sms'jes verwijderen...
Overstappen naar Telenet? Mijn echtegenoot pleit ervoor, maar dat is een enorme administratieve rompslomp ( alle log-ins, alle instanties, .. Heel veel terug aan te passen...)
Ik hoop dat ze daar bij Proximus kunnen toegeven dat er ergens iets fout is.
😞

0 reacties

Geen reactie

Reageer