Vraag

Mobiel internet via herlaadkaart op Apple IPad Air 2

  • 31 July 2017
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Al sinds den beginne ondervind ik problemen met een herlaadkaart voor mobiel internet. De bedoeling is simpel: ik herlaad 10 of 15 euro en als ik het nodig heb,dan kan ik ook zonder WIFI op het internet. Aangezien ik mijn tablet vooral thuis gebruik, zou je denken dat de herlaadkaart minstens een jaar meegaat. Niet dus: na een maand vervalt de boel en ben ik telkens mijn geld kwijt. Bovendien werkt dit ook niet altijd goed. Misschien scheelt er iets aan mijn instellingen. Ik heb nl het volgende voor: ik vertrek op 14 juli 2017 op vakantie en herlaadt met 15 euro. We reizen met de auto dus ik vond het fijn om onderweg te kunnen op FB en mails en krant te lezen enz .... ik zie dat er verbinding is via 4G/3G via bv. Vodafone maar toch krijg ik telkens de melding dat ik geen internetverbinding heb. Nu ben ik sinds vandaag thuis en raadpleeg ik mijn saldo (want via MyProximus app moet je via 4G verbonden zijn om dit te raadplegen) en ik zie dat dit op 0 staat. Ik heb niets verbruikt want het werkte nooit. Wie kan mij helpen?

1 reactie

best dan toch eens laten nakijken door iemand van proximus, als er morgen hier niet gereageerd wordt door het proximus team kan kan je uw vraag stellen via een privébericht en meegeven over welk nummer het gaat van je prepaidkaart.
  • Langs dit Forum, kan je een privébericht aan Het Proximus Team sturen via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer