Hey,
Vandaag is mijn iphone 'gecrasht' waarna ik hem heropstarte, en internet.proximus.be naast 'APN' verdwenen was.
Nu, telkens als ik het terug ingeef, verdwijnt dit terug, waardoor mijn mailbox blijft zeggen: mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk, u hebt geen abonnement.
ik heb hem al proberen heropstarten en dergelijke meer, maar het blijft verdwijnen.
Anyone?
Bladzijde 1 / 1
Ik krijgt dezelfde melding na een software update de voorbije nacht, waardoor mijn apps (waaronder NMBS, De Lijn) zijn uitgeschakeld - wat vervelend is voor een gebruiker van het OV - en ik mijn email niet meer kan raadplegen. Belgacom, activeer mijn verbinding zo snel mogelijk!
Beste Gert, jan 16671,
Het zijn niet Belgacom of Proximus die de toegang blokkeren, het is een probleem met iOS (besturingssysteem iPhone).
U moet inderdaad "internet.proximus.be" instellen als APN.
Indien dit niet lukt, dan belt u best even naar de proximus klantendienst op het gratis nr 6000 (vanop een proximus gsm) of het nr 078056000 (vanop een ander toestel),
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het zijn niet Belgacom of Proximus die de toegang blokkeren, het is een probleem met iOS (besturingssysteem iPhone).
U moet inderdaad "internet.proximus.be" instellen als APN.
Indien dit niet lukt, dan belt u best even naar de proximus klantendienst op het gratis nr 6000 (vanop een proximus gsm) of het nr 078056000 (vanop een ander toestel),
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva,
Gisteren klantendienst telefonisch gecontacteerd en inderdaad deze oplossing meegekregen. Bedankt voor de service! Jan
Gisteren klantendienst telefonisch gecontacteerd en inderdaad deze oplossing meegekregen. Bedankt voor de service! Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.