Vraag

Mobiel internet

  • 11 April 2017
  • 8 reacties
  • 218 Bekeken

Beste,

Enkele dagen geleden kreeg ik de melding dat ik mijn factuur met 10 euro had overschreden. Toen ik echter een kijkje nam op de app, bleek dit al 20 euro te zijn! Ik dacht dat dit door mijn mobiel internet kwam, maar daar bleek ik toen nog 500 mb over te hebben. Daarnet ontvang ik terug een bericht dat ik ondertussen al aan 50 euro zit!!! Dit alhoewel ik mijn mobiel internet niet meer heb aangelegd sinds het eerste bericht en ik nog steeds over 300 mb beschik. Hoe komt dit?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 6
Badge +3
Dag Liesaver,

Helaas kunnen wij pas jouw effectieve verbruik verifiëren bij aanmaak van de factuur. De gegevens zichtbaar via MyProximus en verkregen via sms ondervinden een vertraging van gemiddeld 8 uur. Deze gegevens dienen dan ook als indicatie.

Groetjes,
Lorentz.
Beste,

We zijn reeds 48 uur verder en ik heb nog steeds 300 mb internet over in het pakket, alhoewel ik al meer dan 50 EUR boven mijn abonnement zit. Ik heb mijn gegevens doorgestuurd via de link van Joel M, maar kreeg nog geen reactie hierop. Kan er dringend contact opgenomen worden a.u.b.?
ik heb net hetzelfde probleem

Een week geleden zat ik nog net onder alle limieten van mijn abo. En ik moest al 26 euro opleggen bovenop mijn 20 euro
Ik heb toen al contact opgenomen met klantendienst. En zij hebben gezegd dat ik moet wachten tot factuur is opegmaakt .... really ?
Ondertussen een week verder, ben effectief op de rem gaan staan met bellen en data ... En ondertussen meer dan 50 EURO !!! al bovenop mijn abonnement.
Ik maak mij ongerust en ik zou echt willen dat de klantendienst meer doet dan mij doen wachten op afsluiten van mijn factuur

groeten
sam
0478 XXXXX [Edit Wim: gsm nummer verwijderd omwille van privacy, deze gegevens staan in onze database]
Dag Liesaver,

Helaas kunnen wij pas jouw effectieve verbruik verifiëren bij aanmaak van de factuur. De gegevens zichtbaar via MyProximus en verkregen via sms ondervinden een vertraging van gemiddeld 8 uur. Deze gegevens dienen dan ook als indicatie.

Groetjes,
Lorentz.

Dat Myproximus enige vertraging heeft met het updaten van de gegevens, dat begrijp ik.
Maar geef me dan aub info over de gegevens die wel voorhanden zijn...
Als de app mijn factuur in real time kan opmaken, dan kunnen jullie die gegevens toch raadplegen.
meer dan 50 EUR erover... geef mij een indicatie waar de grote meer kost zit
De gegevens die mij nu voorhanden zijn zeggen mij dat ik 160 mb over mijn 1,5 gb ben (das toch geen 50 euro ????)
En al de rest binnen de bundel ...

Jullie mogen me gerust bellen hoor, ik durf toch al niets meer te doen met mijn abo ....
Jullie mogen me gerust bellen hoor, ik durf toch al niets meer te doen met mijn abo ....
En nog het laatste dat ik hierover wil zeggen: Het kan toch niet de bedoeling zijn dat customer service zegt "Wacht tot de afsluit van je factuur",

Ik wil mijn gsm de komende twee weken nog graag gebruiken hoor
krijg ik nu echt geen antwoord,
heb ook al via privé een bericht gestuurd deze ochtend
blijkbaar ben ik niet de enige die al maanden sukkelt met deze werkwijze....ik denk dat ik voldoende gelezen heb op dit forum...

Reageer