Skip to main content
Ik heb recent uitbreiding gekregen met mijn GSM abonnement tot 500 MB internetverbruik op mijn Nokia Windows phone, kan ik dit ook gebruiken voor internet mailverkeer op mijn Ipad? zo ja, hoe moet ik hiervoor te werk gaan?

Dank u
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar je kan je gratis mobiel datavolume dat in je pack vervat zit, opgebruiken voor ieder mobiel toestel via 3G/4G
O.K. begrijp ik; maar hoe gebruiken met de ipad ?? heb de handleiding geprobeert maar installatie op ipad lukt niet???
Kan je niet op 3g/4g met je iPad, dan eens kijken voor instellingen onder hier klikken voor instellingen op je toestel
O.K. begrijp ik; maar hoe gebruiken met de ipad ?? heb de handleiding geprobeert maar installatie op ipad lukt niet???

Is uw iPad wel uitgerust om ook via 3G/4G te kunnen surfen? Er zijn modellen die enkel met WIFI gaat, zoniet dan heb je een verkeerd model genomen.
ja, OK, ik heb de ipad voor dat ik proximus klant werd (sinds feb. 2016) ipad is: ipad- mini, syst. 9.1

Hoe of waar kan ik nakijken of die uitgerust is voor 3G/4G, ipad is gekocht begin 2015.
Als er in de handleiding Wifi + cellular staat is ie ook uitgerust voor 3/4G, anders alleen voor WiFi.
@usadb

ik heb je toch de link meegeven waar je moet op klikken en dan apple kiezen en dan iPad mini enz....

deze link heb ik je gegeven hier => https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/mobiel-internet-34476?postid=547028

waar je klikt op => "hier klikken voor instellingen op je toestel "

...........

Internet | Handmatig instellen ................

bij stap 😎 bv staat er:

De Apple iPad mini is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.

Keer terug naar het Startscherm. enz.............

Reageer