Beste ,
Hoe kan ik mijn mobiel internetvolume van 500mb
activeren op mijn smartphone.
Ik heb een abbo. smart 15
Lees dat dit automatisch verloopt !
Bij mij is dit niet het geval .
Alvast bedankt .
Mvg. René
Bladzijde 1 / 1
Als je mobiel volume van je smart abo op is dan zou er automatisch van je pack data volume moeten overgeschakeld worden.
Als je inlogt op MyProximus account moet je internet pack (evt. ook TV en telefoon) en je smart 15 onder dit zelfde account staan, anders eens je klantnummer en smart gsm nummer doorspelen aan het Het Proximus Team zodat ze eens kunnen nagaan of alle voorwaarden kloppen.
Als je inlogt op MyProximus account moet je internet pack (evt. ook TV en telefoon) en je smart 15 onder dit zelfde account staan, anders eens je klantnummer en smart gsm nummer doorspelen aan het Het Proximus Team zodat ze eens kunnen nagaan of alle voorwaarden kloppen.
Hallo,
Ik heb ook een smart 15 abo en de activatie verloopt inderdaad automatisch.
Je zult daar wel weinig van zien bv op de MyProximus app bv zolang je 1GB niet is opgebruikt.
Op MyProximus vind je die 500 MB terug onder: Mijn factuur - Mijn belkrediet en extra kosten nakijken - vaste lijn nummer en/of GSM nummer - Mobile Internet Free Any Time 500 MB.
Als je er toch aan twijfelt neem dan eens contact op met de klantendienst op 0800 22 800 of 6000 om dat na te kijken.
Prettig en zonnig weekend.
Ik heb ook een smart 15 abo en de activatie verloopt inderdaad automatisch.
Je zult daar wel weinig van zien bv op de MyProximus app bv zolang je 1GB niet is opgebruikt.
Op MyProximus vind je die 500 MB terug onder: Mijn factuur - Mijn belkrediet en extra kosten nakijken - vaste lijn nummer en/of GSM nummer - Mobile Internet Free Any Time 500 MB.
Als je er toch aan twijfelt neem dan eens contact op met de klantendienst op 0800 22 800 of 6000 om dat na te kijken.
Prettig en zonnig weekend.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.