MMS Profiel niet actief voor 4G

  • 30 April 2014
  • 0 reacties
  • 156 Bekeken


Gisteren met de klantendienst rond 21u gebeld met de vraag of het mogelijk was om via 4G mms'en te versturen, en ik kreeg als antwoord dat die mogelijkheid er was maar dat daarvoor je mms profiel moest actief staan, en laat dat nu net niet het geval geweest te zijn bijmij!



In de loop van de dag zei Eva het volgende via Facebook : Uw MMS profiel staat volledig correct actief voor onze bevoegde dienst.



Toch raar dat de medewerker van de klantendienst zei dat het niet actief stond. Na 30min kon ik zonder problemen mms'en sturen.

Nog maar een week terug klant, maar al terug een ontevreden klant door alles wat ik heb ervaren via hun chat en nu weer via Eva.

Deze problemen zouden niet meer voorvallen en ze zouden iedere Proximus klant als tevreden wil houden. Wel bij mij zijn ze gefaald.



Ik weet ook dat dit bericht zal blijven staan omwille van hun fouten die ze zelf maken, maar daar veeg ik men voeten aan!

Zo zie je maar dat ze geen slechte reclame pikken bij dat staatsbedrijf! En deze keer zal ik geen positieve reactie op hun hulp hier of op facebook nog posten.



Heb reeds een BASE prepaid kaart besteld en als hun 4G ontvangst en snelheid evengoed zijn of nog beter dan bij Proximus op men thuisadres, dan verlaat ik dit staatsbedrijf voorgoed! Ben eigenlijk wel is benieuwd wat hun CEO van al deze fouten vindt?



0 reacties

Geen reactie

Reageer