Vraag

MMS niet ondersteund door netwerk

  • 27 September 2017
  • 1 reactie
  • 970 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Galaxy S8 in mijn bezit, maar kan helaas geen MMS berichten versturen. Ik had hiervoor een iPhone 6 en daar werkte alles prima. Mijn iMessage staat al gedeactiveerd op deze iPhone en voor android heb ik al de stappen gevolgd op de website van proximus zelf, om dit in te stellen, dit was wel niet echt nodig want het nodige profiel stond er al en allemaal met de juiste instellingen. Verder staat mijn mobiel internet ook (altijd) aan en zelfs met wifi lukt dit niet.

Any help please? 🙂

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Vermits je bericht tot op heden niet door Px opgepikt werd, misschien best een privé bericht (met je gegevens) opstellen via onderstaande link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Vermits je de Apple imessage dienst gedeactiveerd hebt en de Px instellingen ok zijn, dient dit door Px technisch nader te worden bekeken

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?page=device/samsung/galaxy-s8/topic/mms/hoe-te-versturen

Reageer