Ik heb een toestel met een fikse camera, om o.a.ook MMSen te versturen. Men heeft bij het configureren van mijn toestel in het Belgacom centrum een vergissing begaan (ik dacht eerst dat ik de boel in de soep had laten lopen, maar nee) dus deze morgen bel ik de technische dienst, waar men mij bevestigt dat de instellingen niet kloppen en men zou ze opnieuw invoeren. Zelf kon ik niks doen.Ik moest rond 12u de telefoon uitzetten en opnieuw starten: alles zou dan in orde zijn .... of .... ze zouden er een 'SPECIALIST' bijhalen ????!!!! Wie zit daar dan op die dienst? Het werkt dus nog niet en wachttijden bedragen langer dan 10 min. bij 1909 en in ' u terugbellen' ben ik ook mijn vertrouwen kwijt. Pfft ;-((((
Bladzijde 1 / 1
Beste Marleen,
welk type toestel gebruik je?
Mvg
Eva
welk type toestel gebruik je?
Mvg
Eva
zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer via privé bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken of uw profiel volledig correct ingesteld is? Mvg Eva
Aangezien het toch blijkbaar de dag is om oude topics van onder het stof te halen: ik kan nu ineens wel MMSen zoveel ik wil. Ligt het aan de andere simkaart, geen idee, maar ik ben 'a happy bunny'.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.