Skip to main content
MMS: Bericht versturen mislukt



Ik heb een probleem met het versturen van mms'en met mijn iPhone 4s. Aanmaken kan wel, maar versturen lukt niet.



Instellingen:



Algemeen - Netwerk - Mobiele data aan



Mobiel datanetwerk, ik heb daar ingevuld:





event.proximus.be



mms



mms



mmsc.proximus.be/mms



10.55.14.75:8080 (alternatief: 010.055.014.075:8080)



blanco (alternatief: 300000)



blanco





Wie kan mij helpen?

Voor Eva



Ik heb reeds meerdere keren telefonisch contact gehad met Belgacom i.v.m. mijn probleem bij het versturen van MMS. Ofwel opende men daarvoor een dossier (waar ik ondertussen niets over hoorde) ofwel verbond mij door, maar dan ... hoorde ik niets meer (letterlijk).



Ik kan moeilijk aannemen dat het probleem niet oplosbaar is voor Belgacom. Zoekt u de geschikte technieker hiervoor, met dank.



Wenkbrauw ophalen


ik heb dat ook al eens gehad met mijn 3 gs maar nu met mijn 4S heb ik het nog niet gehad.



bel eens naar de klantendienst om te vragen of mms wel geactiveerd is.



ik heb me eens laten vertellen door bgc dat de iphone wel eens raar durft doen daaromtrent.



ook de netwerkinstellingen wissen en opnieuw instellen kan helpen (wel ff rebooten na het instellen)


MMS is reeds geactiveerd.


Reageer