MMS: Bericht versturen mislukt
Ik heb een probleem met het versturen van mms'en met mijn iPhone 4s. Aanmaken kan wel, maar versturen lukt niet.
Instellingen:
Algemeen - Netwerk - Mobiele data aan
Mobiel datanetwerk, ik heb daar ingevuld:
event.proximus.be
mms
mms
mmsc.proximus.be/mms
10.55.14.75:8080 (alternatief: 010.055.014.075:8080)
blanco (alternatief: 300000)
blanco
Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Voor Eva
Ik heb reeds meerdere keren telefonisch contact gehad met Belgacom i.v.m. mijn probleem bij het versturen van MMS. Ofwel opende men daarvoor een dossier (waar ik ondertussen niets over hoorde) ofwel verbond mij door, maar dan ... hoorde ik niets meer (letterlijk).
Ik kan moeilijk aannemen dat het probleem niet oplosbaar is voor Belgacom. Zoekt u de geschikte technieker hiervoor, met dank.
Ik heb reeds meerdere keren telefonisch contact gehad met Belgacom i.v.m. mijn probleem bij het versturen van MMS. Ofwel opende men daarvoor een dossier (waar ik ondertussen niets over hoorde) ofwel verbond mij door, maar dan ... hoorde ik niets meer (letterlijk).
Ik kan moeilijk aannemen dat het probleem niet oplosbaar is voor Belgacom. Zoekt u de geschikte technieker hiervoor, met dank.
ik heb dat ook al eens gehad met mijn 3 gs maar nu met mijn 4S heb ik het nog niet gehad.
bel eens naar de klantendienst om te vragen of mms wel geactiveerd is.
ik heb me eens laten vertellen door bgc dat de iphone wel eens raar durft doen daaromtrent.
ook de netwerkinstellingen wissen en opnieuw instellen kan helpen (wel ff rebooten na het instellen)
bel eens naar de klantendienst om te vragen of mms wel geactiveerd is.
ik heb me eens laten vertellen door bgc dat de iphone wel eens raar durft doen daaromtrent.
ook de netwerkinstellingen wissen en opnieuw instellen kan helpen (wel ff rebooten na het instellen)
MMS is reeds geactiveerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.