Miserie door jullie fout !!!

  • 9 June 2017
  • 0 reacties
  • 110 Bekeken

Beste,

Sinds ik mijn overstap van telenet naar jullie heb gewaagd heb ik niets anders dan problemen met de facturatie!

Eind vorig jaar ben ik overgestapt en sindsdien loop ik jullie shop plat , gebruik ik dit forum en lig ik continu naar de klantendienst te bellen met alle ergernissen van dien.

Vanaf de eerste dag loopt alles mis: domiciliëringen die niet of meermaals uitgevoerd worden welke ik dan uiteindelijk stop gezet heb en in de shop ( kapellen ) gevraagd om papieren facturen te krijgen, deze heb ik na meermaals met jullie gebeld te hebben dan toch onlangs in orde gekregen.
De gestopte domiciliëring werd nog steeds door jullie aan mijn bank aangeboden, zij rekenden ook kosten aan omdat deze niet uitgevoerd mocht worden.

Op de facturen die ik van jullie na al mijn moeite maanden nadien heb ontvangen brengen jullie nu 2x €15 kosten in.
Bij iedere brief heb ik weer naar jullie gebeld omdat ze in de shop niets van de facturatie kunnen of willen zien, eerst was het volgens jullie een " nepbrief " dan werd er na 35 min leukweg de hoorn neergelegd en een andere keer begrepen jullie het niet omdat alles betaald was, toen gingen jullie alle kosten crediteren ... NIET dus maar wel in de plaats daarvan een incasso sturen met nog eens € 60 extra kosten en kosten van de incasso. Toffe cadeau van €120 door jullie onbekwaamheid.

Vandaag hiervoor naar wijnegem shopping gereden waar ze mij weer niet konden helpen en mij geen email van jullie konden geven omdat de grootste provider dit niet heeft ...????

Dit is mijn laatste stap die ik naar jullie onderneem en indien dit deze week niet opgelost is dan stap ik met alles terug over !!

Gary

0 reacties

Geen reactie

Reageer