minimumdienst

  • 17 December 2012
  • 0 reacties
  • 331 Bekeken


Door een computerfout bij Belgacom kreeg ik een factuur van bij de 9000€, na contact met hen werd dit uiteraard rechtgezet. Daar het drie maanden duurde voor die correctie kreeg ik een nieuwe factuur van bijna 450€, wat klopte. Toen ik naar de dienst facturatie belde en vroeg om een eventuele spreiding van betaling vertelde me dat dit helaas niet kon, het zou wel kunnen maar intussen zou ik op minimumdienst staan. Daar ik dit niet wilde garandeerde ik de dienst dat ik volledige bedrag zou overmaken ten laatste het weekend, wat ik correct deed. De man verzekerde me dat als het bedrag binnenkwam ten laatste de woensdag daarop alles zou in orden zijn. Groot was mijn verbazing toen ik op zondaag ineens op minimumdienst kwam te staan en nu opeens 90€ extra moet betalen voor heraansluiting. Dit zijn praktijken die echt niet kunnen vind ik! Ik had me aan de afspraak gehouden, Belgacom duidelijk niet!

0 reacties

Geen reactie

Reageer