mini - bug op de V4

  • 29 May 2011
  • 6 reacties
  • 1857 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Een klein bugje vastgesteld:

Decoder staat op een zender bijv. 1 HD dan toont de display de naam van de zender. (OK)

Als er 2 (misschien ook met 1) netwerkopnames actief zijn (dus bezig met opnemen op netwerk).

Dan zappen, zowel met de + of door een cijfer te typen.

Kanaal vervanderen dat lukt maar de display blijft de originele zender tonen (dus hier 1HD) hoewel gezapt werd naar ander kanaal. Het display kan zo vele minuten lang blijven op de oude zender. Dat is zo zelfs na zappen naar meer verschillende kanalen. De televisie toont ondertussen wél het juiste gekozen kanaal.

Merkwaardige mini-bug...

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als ik het zo hoor, is de V4 ook niet van problemen gespaard...
Badge
Is ook het eerst wat ik er van hoor.
Badge
Ik had deze week iets verwijderd dat ik had geprogrameerd heb het terug geprogrameerd maar dan juist wat nu het was gewoon niet terug te vinden in pvr en ergens anders.Dus dat had je volgens mij ook nog volgens mij vroeger met die v3.Ik vind dat die fouten er stilletjes aan een uit mogen gaan.
Beste frank,

Bedankt om dit te melden, ik zal deze informatie aan onze engineering team doorspelen.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.
Reputatie 7
Badge +1
Axana, wat je zegt klopt. Als je een geplande opname wist en terug ingeeft staat die soms NIET in de planning alhoewel er in de TV-gids wél een cirkeltje bijstaat. Een herstart van de decoder lost dat wel op, maar het is toch niet écht handig.
Badge
Ja Ik heb hier nu niet opgelet sinjoor71 omdat het over het programma dat er 2x verder kwam zo een 3 kwartier.En ik denk dat dit niet meer op één pagina van de tv gids kon.Maar dus ook op depvr komt dit niet weer en dat vindt ik spijtig.Dit was vroeger ook al geloof ik. en ik hoopte dat dit er uit ging zijn.

Reageer