Mijn verbruik is sinds 1 februari niet meer bijgewerkt? Ik heb mobiel internet Pro XL.
Mijn vrouw heeft ook Pro XL en haar verbruik wordt wel bijgewerkt.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Leo!
Ziet u dit vanuit de mobiele app? Zoja, hebt u de app al eens opnieuw geïnstalleerd?
Mvg,
Wouter
Ziet u dit vanuit de mobiele app? Zoja, hebt u de app al eens opnieuw geïnstalleerd?
Mvg,
Wouter
Ik heb mobiel internet op mijn laptop. Ik bekijk mijn gebruik op de website in MyProximus.
Ik heb vandaag gekeken en het is nog steeds niet bijgewerkt. 0472-65.14.77 is het nummer van mijn mobiel internet.
Ik heb vandaag gekeken en het is nog steeds niet bijgewerkt. 0472-65.14.77 is het nummer van mijn mobiel internet.
Hallo Leo!
Kan u mij even een privébericht sturen, dan kan ik de nodige info naar u doorsturen aangezien wij volgens onze richtlijnen zulke vertrouwde info van de klanten niet openbaar mogen plaatsen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Wouter
Kan u mij even een privébericht sturen, dan kan ik de nodige info naar u doorsturen aangezien wij volgens onze richtlijnen zulke vertrouwde info van de klanten niet openbaar mogen plaatsen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.