mijn snelheid nog altijd niet aangepast na contact met belgacom
Beste,
In de maand mei 2013 heb ik Belgacom gecontacteerd om mijn lijn te verlagen van 50 mb naar 30mb (had dus op dat moment 50mb volgens mijn profiel en via speedtesten ongeveer 48mb omdat ik stad woon)
De reden waarom ik gevraagd heb om te verlagen was is omdat ik bij het online gamen altijd de beste internet had van alle spelers en was ik dus vaak de host, de host had namelijk een nadeel in deze game, daarmee gewoon contact genomen met belgacom om mijn lijn te verlagen.
Na 1 week testen merkte ik eigenelijk geen verschil dus contacteerde ik terug Belgacom om mijn lijn terug te verhogen, heb zelfs 2 maal gebeld en kreeg 2 verschillende antwoorden.
Antwwoord1 : U lijn hebben we aangepast naar terug 50mb maar u moet 48 u wachten
Antwoord2 : U moet wachten dit wordt automatisch aangepast
Nu zijn we 3 maanden verder en niks is verandert, ben hier echt teleurgesteld omdat ik voor Belgacom heb gekozen voor hun goede service
Mijn profiel is nu Downstream line rate 30032 kbps
Upstream line rate 6048 kbps
Downstream Training Margin 27.0 dB
Met vriendelijke groeten
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.