Skip to main content
Hey



Sinds 2 dagen laat me sim kaart geen toegang tot een netwerk in Spanje. Ik ben hier al een tijdje nooit problemen mee gehad.



Ik heb een galaxy A3 2017, ik heb alles geprobeerd; veranderen netwerkmodussen, netwerk operators automatisch zoeken en handmatig (Vodafone, orange, movil en Yoigo), vliegtuigstand uitgezet etc. Maar steeds geen beweging ingekomen.



Dit is mijn werktelefoon en ik vind deze heel vervelend.



Ik zou graag dringend een oplossing willen aub.



Alvast bedankt



Yassin
Je zal contact moeten nemen met je werkgever.

Die kan contact nemen met proximus
mss is er een probleem met roaming die uit staat op je gsm of op je sim kaart niet meer actief staat, maar vandaag zondag, dus zal je hier op het forum geen reactie krijgen van iemand van Proximus.

Als je demogelijkheid hebt bel anders eens naar

Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00 (gratis)

normaal gezien zou +32 800 22 800 (gratis) ook moeten lukken volgens mij als je op het vorige nummer geen antwoord krijgt.

andere manier om je vraag te stellen (al weet ik niet hoe vlug ze daar op antwoorden of reageren)

surf naar :

> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

- ik ken mijn TF nr niet

- Mobiel

-technische vraag

- gebruik of configureer product

- gsm nr invoeren (mag je eventueel ook leeg laten)

- Ander vraag

- scroll naar beneden en klik op "mail ons"

- in tekstvak "vul hier uw vraag" leg je uw probleem uit omtrent het gsm nr. waarmee geen toegang hebt ....
Hallo Yassin, kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven? Ik kijk dit verder na. Mvg, Aw



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66586

Reageer