Vraag

Mijn Proximus

  • 29 November 2016
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Ben nu nieuwe klant bij Proximus mijn Proximus werk niet zoals het hoort contact opgenomen nog nooit zo veel moeten bellen en meserie heb er al genoeg van Proximus na de eerste factuur betaal ik en gaat weer naar orange en op gebied van hun netwerk is zeker niet beter allemaal larie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

mijn excuses alvast voor het ongemak. Kan ik eens je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé en kan je me eens precies vertellen wat je voor hebt, dan zoek ik een oplossing

MVG,

Wim
Ik maak er geen woorden meer aan vuil aan Proximus aan de klantendienst ging normaal tv en internet ook nemen maar nu zeker niet heb er mijn buik vol van Proximus ik blijf waar ik ben en de eerste factuur die ik krijg betaal ik en ga weg van Proximus heb naar de winkel ook geweest en uitgelegd wat het probleem is sta even ver en heb het ook gezegd dat ik weer naar orange ging je moet maar gaan Viola das antwoord dat ik kreeg heb het al veel gehoord van andere ook van Proximus normaal wat ze zeggen geloofd ik niet te rap maar nu zeker wel je hoefd geen contact verder opnemen want zal toch niet meer regageren en vaste lijn heb ik niet en zou het toch niet geven ben bij tv Vlaanderen nog nooit zo gevaren en nooit problemen

Reageer