Vraag

Mijn probleem moet NU opgelost worden.

  • 12 August 2016
  • 0 reacties
  • 158 Bekeken

Beste,

Ik ben 1 jaar en 6 maanden klant geweest als 25 smart abonnee. Om de 1 of andere reden was mijn mobiel internet altijd op als ik Facebook 4 maal had geopend.
Om deze reden ben ik half juni terug overgeschakeld naar de concurrentie.
Ik kreeg echter om de één of andere manier een laatste factuur van 171 euro!!!! Ik had al maanden gehad van maximum 60 euro, omdat ik nog data verbruikte buiten de bundel. Super trage data wel te verstaan. Ook bij de maan van de 171 euro, had ik 's avonds op de laatste dag nog gekeken naar mijn verschuldigd saldo, dat 70 euro bedroeg (ook al veel te veel!).

Ik heb toen direct gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat dit helemaal niet kon, dit bedrag. Er zat ook een cap op en ik moest er meldingen van krijgen enzo... Er werd voor gezorgd. Wel dit was helemaal niet het geval... Na nog een paar herinneringen en 2 telefoontjes later waarbij ze hetzelfde beloven krijg ik vandaag een factuur in de bus dat ik nog eens 30 euro extra moet betalen voor 2 aanmaningen. Er werd mij ook gezegd dat ik een klacht via de website moest indienen over de factuur maar dit gaat dus niet aangezien jullie mailingsysteem niet werkt wegens achterstand. NU moet er hier echt onmiddellijk naar gekeken worden. Het is onmogelijk dat ik aan dergelijk bedrag kom.

Wordt dit niet opgelost dan vertrekken we met alles (internet, tv, 2 proximus abonnementen gsm) onmiddellijk.

Mvg,

Maarten (klantenrekening 2634677)

0 reacties

Geen reactie

Reageer