Meer dan een jaar geleden meldde ik al dat de link naar Mijn Premium Club in My Proximus niet meer werkt.
Heb het op verschillende pc's getest, in verschillende browsers, cookies verwijdert enz: overal zelfde probleem. Het ligt dus echt wel aan de link (Can’t reach this page).
Ik heb dit toen gemeld, maar dit kon niet opgelost worden.
Nu ontving ik enkele dagen geleden een mail dat op 30 september een deel van mijn punten zullen vervallen. Dit vind ik wel heel klantonvriendelijk. En dat terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben.
Kan dit eindelijk oplost worden, aub?
(Ik kan de nieuwe app niet installeren op mijn gsm, dus dat is geen optie)
Bladzijde 1 / 1
Moest er eventueel bijtijds hier geen reactie komen, stuur dan een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ok, bedankt. Heb ik ineens gedaan.
En? Al reactie gekregen? Ikke niet dus ...
heb je een twitter of Facebook account, eventueel nog eens langs daar proberen misschien !
of nog eens een herinnering sturen in een privébericht of via helpdesk 0800 22 800 , enfin ik geef maar enkele tips mee...
of nog eens een herinnering sturen in een privébericht of via helpdesk 0800 22 800 , enfin ik geef maar enkele tips mee...
Hier ook nog steeds geen enkele reactie...
Ik ga de helpdesk es proberen bellen.
Ik heb ook al een jaar hetzelfde probleem. Blijkbaar is het moeilijk voor een telecomoperator om een website goed te laten werken.
Hetzelfde probleem maar nu ben ik op mijn pc via een andere link er toch in geslaagd!
Hier onderaan de pagina, rechts, onder "My proximus" klikken op Premiumpunten inruilen en.....Yep, gelukt.
Succes allemaal!
Hier onderaan de pagina, rechts, onder "My proximus" klikken op Premiumpunten inruilen en.....Yep, gelukt.
Succes allemaal!
Het is eindelijk opgelost.
Heb contact gehad via het 0800-nummer.
Ondertussen werkte ook de ander linken niet meer in My Proximus (Mijn facturen, mijn producten, enz...)
Ze hebben mijn account volledig verwijderd en ik heb me opnieuw moeten registeren. En nu werkt het allemaal weer.
Mijn punten zijn ondertussen wel vervallen. Moest hiervoor bellen naar 1910, maar daar konden ze me enkel zeggen dat ze de klacht zouden noteren en de vraag stellen aan de back-end. En ik zou verder op de hoogte gehouden worden.
Ik wacht nog op antwoord.
Heb contact gehad via het 0800-nummer.
Ondertussen werkte ook de ander linken niet meer in My Proximus (Mijn facturen, mijn producten, enz...)
Ze hebben mijn account volledig verwijderd en ik heb me opnieuw moeten registeren. En nu werkt het allemaal weer.
Mijn punten zijn ondertussen wel vervallen. Moest hiervoor bellen naar 1910, maar daar konden ze me enkel zeggen dat ze de klacht zouden noteren en de vraag stellen aan de back-end. En ik zou verder op de hoogte gehouden worden.
Ik wacht nog op antwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.