Mijn pack lijkt verandert ! Vast telefoon ! Mobiel precies ook !
Wie weet wat nog heb
Ik had tijd geleden zitten overwegen om ms missch te nemen en heb info aan Proximus op fb gevraagd maar bij die nieuw pack zat vast telefoon en de entertainment boeket die ik al jaren heb werd groter en duurder en gezien ik 200% zeker weet ik geen vast telefoon of vernieuwd boeket wil heb ik na informatie inwinnen niets bestelt dus ik sta diep verbaasd als nu vanwege het veranderde bedrag op mijn nieuw factuur ga factuur inzien en ik begrijp er vanal verandert is aan mijn pack ???!!!!
Heb thans niets bestelt of aangevraagd dus hoe kan Proximus me dit lappen
20jaar klant en gaan ze me zo een loer draaien en gewoon eigenhandig mijn abb veranderen , vergroten !
Wat is zo onbegrijpend als een mens perse GEEN VAST TELEFOON wilt ??
Bladzijde 1 / 1
Hoop dat ik alles misversta ! Zou toch heel vreemd zijn ik vast telefonie heb en eventueel een nieuw gsm nr ????
Vreemde zaak
Vreemde zaak
Aan gezien je op Facebook inlichtingen gevraagd hebt, heb je dan daar ook niet gevraagd hoe het komt dat je pack veranderd is zonder om verandering gevraagd te hebben.
NB:
ter info: op Facebook geen klantnummer en andere privé gegevens posten en hier op het forum ook niet, altijd zo'n gegevens via een privébericht doorsturen.
NB:
ter info: op Facebook geen klantnummer en andere privé gegevens posten en hier op het forum ook niet, altijd zo'n gegevens via een privébericht doorsturen.
Heb mijn vraag daar gestelt maar ondanks ze anders sneller reageren heb ik ditmaal nog geen reactie gehad ! Ik wacht dus nog erop
Anders kan je ook nog via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team sturen,
( indien er niet gereageerd wordt daar of niet bijtijds hier op het forum)
via deze link > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
( indien er niet gereageerd wordt daar of niet bijtijds hier op het forum)
via deze link > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste maria_074,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Blijkbaar is er niets verandert zeiden ze via messenger ! Voel me nu wel doodbeschaamd dat ik zo in paniek sloeg !
Zal eens zoeken hoe een privebericht hier stuur en zend ik mijn gegevens en kan u eens voor mij kijken of er echt niets verandert is want blijf raar vinden alhoewel fb Proximus altijd al goeie hulp en raad gaf in het verleden dus waarschijnlijk hebben ze gelijk nu ook
Iedereen bedankt voor jullie raad
Groetjes Carmen
Zal eens zoeken hoe een privebericht hier stuur en zend ik mijn gegevens en kan u eens voor mij kijken of er echt niets verandert is want blijf raar vinden alhoewel fb Proximus altijd al goeie hulp en raad gaf in het verleden dus waarschijnlijk hebben ze gelijk nu ook
Iedereen bedankt voor jullie raad
Groetjes Carmen
een privébericht stuur je door op deze link te klikken > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste, via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 kan je ons de betrokken gegevens privé sturen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.