Beantwoord

Mijn onderwerp gaat over HD-tv

  • 17 December 2016
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Deze vraag heb ik al eens een tijd geleden gesteld,
waarom worden de zenders ned 1-2en3 niet in HD uitgezonden?
als ik in Nederland ben bij familie zie ik dat alle tv zenders in HD word uitgezonden.
graag hier een antwoord op.
groetjes Pierre
icon

Beste antwoord door ThomasP 17 December 2016, 11:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Pierre, we zijn dit al een tijdje aan het bekijken om deze toe te voegen maar momenteel heb ik geen concrete informatie. Volgens de huidige planning zou dit mogelijks zijn voor Q1, Q2 2017.
Kun je mij vertellen wat de betekenis is van Q1,Q2 2017.
groetjes Pierre
Reputatie 7
Badge +6
Dag Pierre,
Q1 is eerste kwartaal, dus de maanden januari, februari en maart. Q2 zijn de maanden april, mei en juni en zo verder. In een jaar zijn er 4 Q's.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +1
Hopelijk gaat dit eindelijk gebeuren, we zijn in blijde verwachting!
Reputatie 7
Badge +4
q1, q2 staat voor kwartaal
Nog 3 à 6 mnd. wachten. Er zouden heel wat klanten blij mee zijn (en met meer HD-kanalen ook) anno 2016/2017.
Reputatie 7
Badge +1
Dag Pierre, we zijn dit al een tijdje aan het bekijken om deze toe te voegen maar momenteel heb ik geen concrete informatie. Volgens de huidige planning zou dit mogelijks zijn voor Q1, Q2 2017.
Dus mogelijk voor Q1, Q2 2017. Als ik het goed lees houd dat in mogelijk nog dit jaar en anders voor april 2017 ?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Pierre, we zijn dit al een tijdje aan het bekijken om deze toe te voegen maar momenteel heb ik geen concrete informatie. Volgens de huidige planning zou dit mogelijks zijn voor Q1, Q2 2017.
Dus mogelijk voor Q1, Q2 2017. Als ik het goed lees houd dat in mogelijk nog dit jaar en anders voor april 2017 ?

Eh nee? Dit wil zeggen dat het mogelijks komt ergens in de eerste helft van 2017. Dus januari - juni 2017.

Reageer