Skip to main content
Waarom kan ik via myproximus op de tab 'mijn mails' niks meer bekijken? Ik krijg steeds een ander scherm, waar ik geen stap mee verder kan. Heb ook al geprobeerd op de tab 'webmail' bovenaan, maar daar geraak ik -om welke reden dan ook- niet op ingelogd. Gevolg is, dat mijn mailverkeer niet kan gelezen worden en dat ik dus niks kan versturen. Heb al geprobeerd om hulp te zoeken via de pagina op FB, maar daar was de service zo goed als nul.

Ik heb de indruk dat proximus zijn klanten in de steek laat, dat ze niet eens moeite doen om het probleem even te bekijken en een pasklare oplossing aan te bieden. Het ironische is, dat ik mijn facturen in myproximus nog wel kan bekijken en betalen. Betalen kan en mag dus nog wel, maar een service verwachten in ruil daarvoor is blijkbaar te veel gevraagd. Ik ben teleurgesteld en kwaad!
Na eindeloos geduld ben ik er zelf in geslaagd het probleem op te lossen.
Hoe?
Heb gewoon een nieuw wachtwoord ingesteld en vervolgens kon ik via de tab webmail bovenaan (mits inloggen) opnieuw aan mijn mails.
gaat het bij u ook niet via http://webmail.proximus.be om je mails te lezen
Dat lukte aanvankelijk niet, nee. Ik heb nu gewoon een nieuw wachtwoord ingesteld, daarmee ingelogd op webmail en nu werkt het perfect.
Op de tab 'mijn emails' via myproximus kreeg ik steeds de volgende pagina:

Na instelling van een nieuw wachtwoord lukt het via webmail dus wel.
Ik heb hetzelfde probleem. Ga nu eens proberen met een nieuw wachtwoord in te geven.
hartelijk dank, lukt nu ook terug.

Reageer