Mijn laptop herkent ons netwerk niet altijd?

  • 6 August 2014
  • 1 reactie
  • 622 Bekeken

Reputatie 1

Goeiedag iedereen,





Zoals hierboven reeds geschreven herkent mijn laptop ons draadloos netwerk niet altijd, ik word soms gewoon van internet geflikkerd tijdens een sessie met het gekende icoontje onderaan rechts 'driehoekje' 'onbekend netwerk, geen toegang'.


Kan iemand mij in mensentaal uitleggen hoe ik hieraan iets kan doen aub?








Emmanuel

1 reactie



net zo min als jij met zekerheid kunt zeggen dat het de oplossing niet is.



Heb ik dit dan gezegd !? ik geloof dat jij graag tussen de regels leest wat er niet staat, je voelt u ook precies iedere keer aangevallen !



Ik geef maar mee wat voor mij de oplossing was voor een analoog probleem.



En wat denk je dan dat ik doe , ik geef mee wat ik ondervonden heb met dit te doen, ik zeg niet dat dit bij niemand gaat werken omdat het bij mij niet werkt.


Trek zo vlug de verkeerde conclusies niet want dit is ook mijn bedoeling niet.


Mijn bedoeling is van hier mijn ervaring en ondervinding te posten.


En als je u daar door iedere keer zult aangevallen voelen dan zal je dit nog dikwijls moeten denken dan !


Dus ik herhaal wat ik dus wilde zeggen dat die methode bij mij niet helpt en dat ik daar alleen mee terug verbinding kreeg maar weer voor een tijd.


Ook het heropstarten van de bbox helpt niet alleen tijdelijk terug verbinding, (en 'k zal het er duidelijk bij zetten voor u, bij mij dus )


En door dit te zeggen is het ook de bedoeling dat er mss nog andere suggesties van andere zullen komen l


Hopelijk ben ik nu duidelijk waarom ik heir iets post en als er iemand denkt dit een manier is om kritiek te geven dan kan ik volmondig zeggen dat dit zeker de bedoeling niet is en het louter is om er al dan niet iets te kunnen uit bijleren of er iets mee bij te brengen.

Reageer