Skip to main content
Dag,



ik zat vandaag even rond te kijken op My Proximus app en daar kan ik blijkbaar een favoriete app kiezen. Ik had graag een app aangekruist die ik dus het meest datavolume inpakt, nu zegt de app: Fout > We krijgen geen toegang tot de MyProximus-service. Controleer of u internetverbinding...



Ja, ik heb internetverbinding, of ik zou de app niet kunnen gebruiken. Ik heb het toestel al aan en uit gelegd.



Zijn er nog mensen met dit probleem? Kan dit verholpen worden aub?
U kan het eventueel ook eens proberen via de website:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_fav_app/particulieren/support/applicaties-apps/favoriete-app/een-app-kiezen/uw-favoriete-app-veranderen.html



Indien dit geen soelaas voor u brengt, kan u ook een bericht sturen naar het PXM team

of bellen naar 0800/22.800

Zij kunnen dit voor u instellen.
of een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

of helpdesk 0800 22 800



* fav app keuze
Favoriete App veranderen via de MyProximus-website werkt niet en geeft een fout wegens technische redenen.

Bellen helpt ook niet: na twintig minuten wachten geeft de wachtlijn een boodschap: "there is a symantic error in the application, goodbye". Wat zijn die medewerkers van Proximus toch grappig, niet?

Reageer