Skip to main content
Beste ,

Vorige maand kreeg ik weer een bedrag van 175 € aangerekend .

Ik belde jullie diensten op het 0800 nr en die vertelden mij dat er inderdaad problemen waren met de mobilie data en dat sommige teveel data aangerekend waren , in mijn geval was het overdreven .

Men vertelde mij er ook bij dat ze nog 106€cvan de factuur gingen halen zodat ik zeker maar 72€ moest betalen . ikkon daar mee leven en liet het zo , omdat ik op mijn proximus voortdurend mijn facturen bekijk zag ik dat bedrag niet van die 176€ gaan .Ik besloot dan maar eens terug naar jullie diensten te bellen . weer was het iemand anders met weer een volledig ander verhaal , bedrag kon er pas afgaan wanneer ik het volledige bedrag betaald heb .Als je eens kijkt naar mijn vorige facturen zal je zien dat ik dat 6 maanden geleden al meer dan 3 keer gedaan heb .Deze maand mob data zelfde verhaal , ik gebruik mijn mob data voor niets , en toch blijft hij steeds de lucht in schieten!!! Wetende dat ik 8gb in mijn bundel heb , kijk bijna ieder uur naar mijn verbruik want zal weer een enorm hoge factuur mogen verwachten . Ik ben bijna genoodzaakt om te veranderen van provider !!!! Is er iemand in proximus die wel weet hoe zit , want echt geholpen ben ik nog steeds niet
Dag Filiep,

Alvast excuses,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Groeten

Koen
mijn telefoonnr is 0472709095 & klantennr 26209730 , is dit voldoende ?
Tip: beter dat je dergelijke gevoelige informatie in een privébericht verstuurt, om eventueel misbruik te voorkomen

> https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ja , ik heb nog nooit geen problemen gehad in het verleden . Nu opeens het éne na het ander , ik heb jullie al gebeld , gemaild etc etc ....toch geen oplossing gekregen . Nu kijk heb het geprobeerd , veel tijd verloren . Bij deze is dit mijn laatste antwoord , wij gaan met de hele familie naar telenet thx for nothing

Reageer