Als je een overzicht vraagt van je facturen:
- zijn NIET de factuurbedragen zichtbaar maar de opsplitsing tussen telefoonkosten en mobiele betalingen, waardoor het betaalde bedrag NOOIT met een document/factuurnummer overeenstemt.
- als je dit overzicht probeert af te drukken krijg je enkel de eerste 3 kolommen zichtbaar, en dan nog met onleesbare documentinformatie.
Hoe is zoiets mogelijk? Krijgen die programmeurs bij Proximus geen opleiding? Ziet een boekhouder dit niet na? Werken zij op eigen houtje?
Bladzijde 1 / 1
Dag Johan,
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan help ik je graag verder.
Mvg,
Koen
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan help ik je graag verder.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.