Mijn eerste nPVR-probleem...

  • 17 October 2011
  • 16 reacties
  • 1966 Bekeken

Ik nam zaterdagavond "2012" op. Maar als ik die afspeel, dan krijg ik na een paar seconden de melding "Er is een fout gebeurd tijdens het afspelen van de opname".

Wat kan ik dan nog doen om 2012 te kunnen bekijken?

Ik heb al geprobeerd om de decoder herop te starten.


Bedankt!

xfifteen

16 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heb je de decoder opnieuw opgestart of een reset gedaan?


Indien het niet lukt, best bellen met 0800 22 700, desnoods vragen of dit op de een of andere manier gecompenseerd kan worden.

PS: wachten tot 21/12/2012 is zeker geen optie ? 😉
blijkbaar zijn de problemen met nPVR dan toch nog niet volledig van de baan....

als het probleem aanhoudt zal er niet veel zijn dat je kan doen vrees ik... behalve contact nemen met klantendienst voor compensatie voor het ongemak

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb die opname van Silent Wittness niet meer kunnen bekijken...stond nog met 4 dagen, dan 3, dan 2 nu 1 dag, maar steeds het zelfde bericht "dit programma kan tijdelijk niet bekeken worden" . zer zouden beter schrijven "kan definitief niet meer bekeken worden".....

Voor de rest werk nPVR nu wél stabiel. Ik gebruik het dagelijks voor verschillende programma's.
Haha axs :D

Zou een factory reset werken? Ik wil dit liever niet doen :p

En anders hoop ik dat Eva misschien antwoordt...
xfifteen, een factory reset kan nooit kwaad hoor. Je zal niks kwijt zijn hierdoor.
voor dit probleem lijkt het me onwaarschijnlijk dat een factory reset zoden aan de dijk gaat brengen... maar wie niet waagt niet win, sowieso gaat er niets verloren bij een factory reset al blijft natuurlijk scary iets :p

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ik dacht vroeger ook dat een factory reset opnames op de harde schijf kon wissen. Maar dat is dus niet zo. Ik heb het intussen al een paar keer gedaan. Voor die nPVR problemen zie ik dan echter ook niet helpen....
Hallo iedereen ik zit zelf nog een stap verder ik heb nu al de gewoonte van iedere eerste van de maand; 's morgens als ik op sta; een factory reset te doen en tot nu toe heb ik geen problemen meer met 't decoderken en hopelijk blijft dit zo !
compensatie???? dat is de eerste keer dat dit hoor, dus in het vervolg bellen en hopen op compesatie en hopen dat dit met terugwerkende kracht is al de moeilijkheden die wij al ondervonden voor het herbekijken van opgenomen programma's of van de programma's die geprogrammeerd waren en toch niet opgenomen waren

wij wachten nog enkele dagen en hopen dat er verandering komt met de nieuwe up dates
dat wordt hier gezegd van die compensatie, ik heb er zelf geen ervaring mee hoor..... als ik gecompenseerd ga worden met terugwerkende kracht sta ik er goed voor Knipogen

er is natuurlijk een verschil tussen een opname tijdelijk niet kunnen bekijken en een fatal error, zoals met het goddelijke monster van 25 september. en op 8 september waren al mijn netwerkopnames foetsie, toch gemakkelijk zo'n 20 stuks...

maar zoals elders gezegd, laatste dagen geen problemen meer... 't loopt hier soepel, maar ik ga best niet te luid roepen

mvg
wat is een factory reset.........?? Ik trek de stekker uit en tel tot 10 (hihihihihi) maar dat hielp tot nog toe niet. Als het iets is dat ik nog niet ken wil ik dat wel proberen. Soms prik ik ook in dat reset gaatje achteraan de decoder, is het dat?
sorry mensen antwoord gevonden in een andere post.....
zie op mijn blogje => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
ah ok dank u, ik zal daar ook eens gaan kijken
Zo, een lange hard reset gedaan... En neen, het heeft niet geholpen.

Gisteren gemaild naar de helpdesk en ik hoop dat Eva reageert :)
Beste xfifteen,

Sorry voor het laattijdig antwoorden. Kan u mij uw vaste lijnnummer via privé bericht sturen? Dan kijk ik het na.

Liefst bij vermelden welke opnames niet willen afspelen, datum en type opname(cPVR, nPVR, serieopname).

Mvg,

Eva van Belgacom.

Reageer