mijn e-servies

  • 27 October 2011
  • 3 reacties
  • 2653 Bekeken

Na verscheidige keren geprobeert om mijn belgacom e-servies te koppelen aan mijn proximus, na telefonis kontakt heb ik een activatie nummer gekregen wat mijn niet lukt.wat doe ik verkeerd?

de vriendelijke groeten.

3 reacties

Bij mij lukt dat ook niet en heb hieraangaande reeds een topic gestart. Indien je een Belgacom Pack hebt met bijv. Internet - TV - telefoon & mobiel dan wordt je Proximus nummer een Belgacom nummer en kan je de e-services van Proximus enkel bekijken als bezoeker maar verder niet meer. Eva heeft hieromtrent eerder een klacht ingediend en dit was het antwoord van de Belgacom medewerker. Indien je geen Belgacom Pack zou hebben dan liggen de kaarten waarschijnlijk anders indien je mobiele telefoon van Proximus niet tot het Pack behoort. Dan zou een koppeling misschien wel mogelijk zijn omdat er dan geen omschakeling gebeurt van je Proximus nummer naar een Belgacom nummer.
greetje11


Bedankt voor de uitleg,zal het later eens bekijken.Ben er even tussen uit.


groetjes

indien je mobiele telefoon van Proximus niet tot het Pack behoort. Dan zou een koppeling misschien wel mogelijk zijn



Mijn Proximus gsm maakt geen deel uit van de belgacom-bundel en ik heb ook dit probleem. Heb hierover ook de vraag gesteld aan Eva.

Topic hier

Reageer