Geachte,
Op iphone/ipad kunnen geen mails worden binnengehaald. Wanneer ik ga kijken bij MyProximus en vervolgens Mijn e-mail staat mijn e-mailadres en dus de toegang tot mijn mails er niet meer tussen?
Hoe is dit mogelijk?
Wat is de oplossing?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hey Niels, ik heb dit even voor je nagekeken en zie in totaal 3 mailboxen met enkele gekoppelde e-mailadressen. Alle mailboxen zien er goed uit en zijn gekoppeld aan je MyProximus account.
Ik zie wel dat op je 'actieve' hoofd mailbox er een preventieve reset van het wachtwoord is uitgevoerd wegens 'spamming'. Ik zie dat dit voorbije 2 weken reeds 6x is voorgevallen. De kans is groot dat je dus spyware, malware, etc op je computer hebt staan welke ervoor zorgt dat er spam wordt verstuurd vanuit je mailbox. Ik raad ten zeerste aan je computer goed na te kijken of zelfs te formatteren. Enkel bij het formatteren ben je zo goed als zeker dat je computer terug virus vrij is.
Nog even dit, op deze pagina vindt je terug hoe je je mailaccount opnieuw instelt op je computer, tablet of smartphone.
Ik zie wel dat op je 'actieve' hoofd mailbox er een preventieve reset van het wachtwoord is uitgevoerd wegens 'spamming'. Ik zie dat dit voorbije 2 weken reeds 6x is voorgevallen. De kans is groot dat je dus spyware, malware, etc op je computer hebt staan welke ervoor zorgt dat er spam wordt verstuurd vanuit je mailbox. Ik raad ten zeerste aan je computer goed na te kijken of zelfs te formatteren. Enkel bij het formatteren ben je zo goed als zeker dat je computer terug virus vrij is.
Nog even dit, op deze pagina vindt je terug hoe je je mailaccount opnieuw instelt op je computer, tablet of smartphone.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.