mijn berichten in e-services

  • 14 April 2012
  • 10 reacties
  • 1269 Bekeken

Ik kan al sinds gisteren mijn mails van skynet niet lezen. Normaal doe ik dat via de site van Belgacom, e-services, mijn berichten.

Kan ik nog via een andere mannier mijn berichten lezen van skynet? Ik kan het niet via mijn webmail omdat daar een ander mail-adres is ingesteld.


Wie kan mij helpen?


10 reacties

via de e-services gaat het hier momenteel ook niet

maar als je naar webmail.skynet.be gaat kan je daar toch met gelijk welke account inloggen? je moet enkel de login & paswoord kennen van de mailbox die je wil checken

't kan natuurlijk ook via een email applicatie zoals bv thunderbird

mvg
Via http://webmail.skynet.be werkt het in ieder geval en via e-servoces werkt het bij mij ook niet.

groetjes,

Elsa
Eigenlijk heb ik via e-services nog nooit webmail gelezen heeft dit dan voordelen t.o.v webmail.skynet.be ?

groetjes,

Elsa
merci voor jullie reactie, ik zl het eens proberen

't lukt niet via webmail.

hier werkt het zenne

je moet wel uwe login & paswoord weten eh

mvg
berichten via e-services marcheert terug

@ Elsa : een voordeel van deze manier is dat je toegang hebt tot al uw mailboxen (max 4 bij favorite & intense) zonder telkens uw respectievelijke login/paswoord te moeten ingeven

mvg
Ok Xenne bedankt voor je antwoord, maar dan moet je ook iedere keer de ( hopelijk voorlopige) problemen er bij nemen om te kunnen inloggen op e-service zonder foutmeldingen !!

groetjes,

Elsa
ik heb al alles geprobeert maar ik kan zelfs niet mijn mail activeren van het instellen van het email adres.

kan mij hier iemand mee helpen want ik wordt er zot van.

eerst heb ik mijn e services ingevuld; dat was allemaal in orde dan zouden ze naar mij een mail sturen waar ik dan moest klikken op activeren maar ik weet eerlijk gezegd niet waar ik dit moet gaan vinden of hoe ik daar op terecht kom.


help???????
probeer eens met een mail naar eva van belgacom op volgende link. http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6

mijn problemen zijn gisteren eindelijk opgelost

Reageer