Vraag

Melody ?

  • 13 November 2016
  • 5 reacties
  • 358 Bekeken

Hallo,

Sorry voor mijn eventuele fouten, ik ben franstalig ;-)
Ik heb een abonnement "Internet Comfort" en ik had eindelijk de bouquet MULTI FR.
Maar ja, t'is heel raar, sinds donderdag ik heb terplaats MULTI NL.
T'is niet een groot probleem voor mij MAAR ik ontvang niet meer de franse MELODY TV.

Zijn er andere mensen die hebben het zelfde probleem ?

Hartelijk bedankt voor uw antwoord 🙂

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Chrizou,
Ik zie dat je ook je vraag gesteld hebt op het Franstalige forum
https://fr.forum.proximus.be/chaines-tv-series-et-films-33/melody-a-disparu-174-incompetence-sans-limites-37174
Indien je daar eerder een antwoord zou krijgen mag je dat gerust hier ook vermelden.
Mvg,
Dag Wim,

Ik weet het.....

Als ik stel de vraag op de nederlandstalig forum, het is om te weten als nederlandstalige klanten die hebben nog het boeket MULTI NL ontvangen nog "MELODY TV".
Dank u 😉
Reputatie 6
Badge +1
In Multi NL zit Melody ook niet in, vond dat zelf wel jammer. Leuke zender.
In Multi NL zit Melody ook niet in, vond dat zelf wel jammer. Leuke zender.

Melody zat niet voordien in dit boeket MULTI NL ?
Sinds wanneer is dit net verdwenen ?

Er zijn ook veel reacties in de franstalige kant.
En ook natuurlijk over Mezzo en Brava.
Reputatie 7
Badge +2
In Multi NL zit Melody ook niet in, vond dat zelf wel jammer. Leuke zender.

Melody zat niet voordien in dit boeket MULTI NL ?
Sinds wanneer is dit net verdwenen ?

Er zijn ook veel reacties in de franstalige kant.
En ook natuurlijk over Mezzo en Brava.


Melody heeft nooit deel uitgemaakt van het Multi NL. Het stond wel zo vermeld op de website en op de zenderlijst. Het leeks alsof het erbij was, maar dat was niet zo. Enkel op ze zenderlijst stond nl. een sterretje bij die aangaf dat die zender niet in het multi NL zat, maar wel in het Music & Culture NL als je dat laatste als aparte optie betaalde.

En het is idd jammer dat alle muziekzenders niet meer voorkomen in de nieuwe opties. Je kan daarover best je ontevredenheid officieel uiten via een klacht. Dat kan via het klachtenformulier op de website: http://support.fr.proximus.be/app/contact#mail. Je word gegarandeerd gecontacteerd daarover. Verschillende van mijn vrienden hebben dit al gedaan en iedereen is gecontacteerd en heeft een compensatie gekregen in één of andere vorm. Ik kreeg ook een mooie compensatie gedurende 12 maanden in de vorm van een korting. Hoe groter de som van alle compensaties, hoe groter de kans dat het aanbod afgesteld wordt op de wensen van de klant.

Reageer