Iemand wil mij foto's sturen maar krijgt steeds bovenstaande melding. Na wat zoeken meen ik "Een kopie van berichten op de server achterlaten" te moeten uitvinken, zodat mijn inbox niet overvol geraakt. Hoe doe ik dat ? (Ik gebruik de Mail-app van Windows 10) Of moet ik aan Proximus vragen dat bij hen in te stellen ?
Dank bij voorbaat voor een verhelderend antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Als je Win10-Mail-app met IMAP gebruikt kan je dit niet uitvinken.
Ok, maar hoe kan ik dan weten of de server overvol geraakt of niet door alles wat ik nog zal binnenkrijgen of hoe kan ik dat tegengaan, aub ?
Je moet dan wel eens je mailbox opruimen op de webmail.
Advies: veranderen naar een Gmail of Outlook.com mail adres .
Veel makkelijker in gebruik dan proximus (en je kan ook zonder mailproblemen van operator veranderen)
Veel makkelijker in gebruik dan proximus (en je kan ook zonder mailproblemen van operator veranderen)
ik heb al jaar en dag gmail en outlook maar de laatste tijd blokkeren ze vlug je account bv wanneer je eens je bbox hebt herstart, je kan het natuurlijk wel deblokkeren.
Bedankt voor je reactie. Blokkage lag aan het feit dat een binnenkomende skynet-mail maar max. 16 MB groot mag zijn en als je met foto's werkt zit je daar blijkbaar snel boven, vandaar de melding dat mijn mailbox niet toegankelijk was.
Gmail of Outlook blokkeren na herstarten bbox ? Dat bestaat gewoon niet.
ik heb het al drie keer voorgehad en het is als ik de bbox heropstart of bij iemand anders van proximus, dan krijg ik een melding dus volgens mij moet het iets te maken hebben omdat mijn wan IP een andere wordt met de laptop waarmee ik op het internet ga.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.