Skip to main content
Hallo,

Ik heb via mijn webruimte reeds een aantal jaren een website namelijk : antwerpbowling.net

Nu ben ik dreamweaver via nha aan het leren en mijn volgende huiswerktaak is een site uploaden.

Mijn vraag is nu kan en mag ik naast mijn reeds bestaande website nog een tweede site uploaden.

Grtjs.

Armand

wat je evt. kan doen is op ftp een nieuwe folder aanmaken, bv de folder huiswerktaak

je zet dan de volledige site in die folder

je kan dan de link van de site doorsturen naar uw juffrouw/meester

dan krijg je iets als : http://users.skynet.be/faxxxxxx/huiswerktaak

mvg

Xenne bedankt voor uw reactie, maar kan ik niet gewoon een volledige nieuwe site uploaden, bv. huiswerktaak.net, die ik dan naderhand terug kan verwijderen.

Ik zou niet graag hebben dat door mijn huiswerksite te uploaden, mijn andere site zou wijzigen.

Grtjs.

Armand

goeiemiddag Armand

als je een folder aanmaakt in uw root en alles in die folder zet dan gaat je niets veranderen aan de andere site.

na beoordeling van uw huistaak kan je de folder gewoon verwijderen

ik zie ook niet in waarom je een domein zou willen aanvragen voor een huistaak?

mvg

Een tweede (gratis) website kan niet bij Belgacom. Ofwel maak je een tweede mapje op uw bestaande webspace, of je kijkt hier eens.

Beste Bowlingman,

Even wil ik vermelden dat het correcte antwoord gegeven is door wouter, een 2de gratis website is niet mogelijk bij Belgacom.

Xenne heeft ook vermeld hoe je uw bestaande website kan gebruiken zonder de originele te moeten verwijderen.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer