Meer informatie omtrent ons gratis voetbalaanbod

  • 15 June 2011
  • 24 reacties
  • 7252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste voetbalfans,


Door de nieuwe toekenning van de rechten van de Jupiler Pro League werd ons voetbalaanbod herzien. Uw All Foot-abonnement verdwijnt vanaf 1 juli en wordt vervangen door ons nieuwe aanbod.

Wat mag u concreet verwachten van het volgende seizoen op Belgacom TV?
- U kunt alle zaterdagmatchen volgen.
- U hebt nog altijd toegang tot Multi Live.
Dit zijn meer dan 180 wedstrijden waarvan minstens 10 van Standard, Anderlecht, Club Brugge, Racing Genk of AA Gent.
In principe zult u ook meer dan 75% van de wedstrijden van de andere clubs kunnen volgen.

Hoeveel kost dit nieuwe aanbod?
€ 0! Inderdaad, alle Belgacom TV-klanten kunnen voortaan gratis al deze wedstrijden volgen op Belgacom TV!

Hebt u uw factuur voor juni en juli voor All Foot al betaald?
Als u na 15 juni 2011 nog een betaling hebt gedaan voor uw abonnement All Foot, ontvangt u binnenkort een creditnota hiervoor.

Wilt u meer informatie?
Bel ons gerust op 0800 22 221; we helpen u met plezier verder.
Ter info: u kunt ook zonder kosten uw Belgacom TV-abonnement opzeggen door te bellen naar 0800 22 221 en dit vóór 15 juli 2011.

Afspraak vanaf 31 juli voor de aftrap van het seizoen 2011-2012!

Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom en het Belgacom TV-team


24 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Wel Eva, ben zelf geen voetbalfan, maar vind dit echt wel een leuke geste van Belgacom.
Bedankt Belgacom,eindelijk een gratis dienst voor de klanten TOP TOP
Badge
Nen duim omhoog voor de beslissing van Belgacom betreffende het gratis voetbal.
Als het goed is, mag het ook ne keer gezegd worden, het moet niet altijd negatief zijn.
TELENET zal zeker en vast aan de grond genageld zijn na dit antwoord vanwege BELGACOM.
2-1 voor belgacom zou ik zeggen?
Daardoor blijf ik zeker nog meer bij BTV.

Iedere zaterdag naar een match kijken vind

ik aangenamer dan te moeten kiezen voor

volledig weekend.

Wie weet komen ex-Telenet klanten naar BTV. ;-)))

Zeker nieuwe klanten zullen in de verleiding komen.

De (Top)ploegen en Telenet zullen het nog beklagen.

Ik schrijf het voor de eerste keer, hopelijk niet de laatste :

DANK U WEL, BTV.

BTV : Belgacom tv.
bedankt belgacom:)
Reputatie 7
Badge +3
Het bewijs dat Belgacom wel degelijk naar zijn klanten luisterd.;)

In Mechelen op de Liersesteenweg davert er een gebouw op zijn grondvesten!!!!:D

Als ik goed geinformeerd ben dan zal er ook een oplossing komen voor dezen die hun BGTV al hebben opgezegd en naar Telenet gingen gaan.

Er is namelijk de wettelijke 14 dagen bedenktijd om af te zien van een aankoop wat ook geld voor het afsluiten van een nieuw contract.

Dus gewoon uw opzeg bij BGTV herroepen en Telenet daar hetzelfde doen uw aanvraag om klant te worden herroepen.

Patrick
opzeg juist niet herroepen.
Waarom zou je dat doen?

opzeggen, en daarna opnieuw inschrijven..dan krijg je de voordelen van een nieuwe klant.
Nog maar eens proficiat belgacom, ik blijf dit een geweldige tegenzet vinden, fijn voor alle klanten,grts Patje
Mooie geste van Belgacom. (mag ook eens gezegd worden)
Badge +1
Niettegenstaande ik nooit naar voetbal kijk, vind ik het een mooie geste!
Reputatie 3
Badge +2
Ook geen voetbal liefhebber maar dikke proficiat belgacom !!!
Reputatie 6
Badge +3
Een zeer goede beslissing.

Het was waarschijnlijk de enig mogelijke beslissing die uiteindelijk toch maar peanuts kost in vergelijking met reclamekosten die belgacom heeft.

Daarnaast zal dit telenet ook extra geld kosten, waarom zou men betalen voor een "topmatch" als men ander nevenmatchen die net zo goed top kunnen zijn gratis kan bekijken.

Telenet zal immers niet iedere week standaard-club + anderlecht-Genk + .... kunnen uitzenden. Op andere weken komen ook nog de mindere clubs aan bod bij de zogezegde "topmatchen"

En als je dan toch nog eens uitzonderlijk een topper wenst te bekijken, dan kan je net zo goed bij een vriend gaan kijken.

Volgens mij is Belgacom hier en nu de grote winnaar: zéér beperkte kost want geen 55 euro per tv-abonnee maar 1 à 2 euro per abonnee per jaar !!!
Badge
Volgens de kranten staat TELENET klaar om een tegenactie te lanceren.

Wat gaat dat dan worden ?
Badge
Zal wel iets met prime zijn denk ik en niet zo zeer te maken hebben met voetbal.
Laat ze maar komen, hier kunnen ze toch niet op.
Zie niet goed in hoe Telenet een beter aanbod kan dan Belgacom met gratis voetbal!?
Alleen jammer dat jullie niet ook iets kunnen doen aan de KWALITEIT van de Jupiler League, want die is toch echt wel om te janken... Huilen
Badge
Daar let ik al lang niet meer op.Op den duur word ge dat allemaal gewoon en ik denk dat het vorig jaar spannend genoeg is geweest.We ze zullen nu wel de komende 3 seizoenen wat spanning moeten missen maar ik denk dat er nog voldoende mooie machen zijn.
blijkbaar is ons voetbal toch goed genoeg om er 55 miljoen euro per jaar voor te betalen. ik vind het persoonlijk een absurd bedrag, bijna 20% meer dan wat ze in nederland opgeleverd hebben....en dat in volle crisis...

soit, in een krantenartikel zette Telenet de deur al op een kier om de rechten van z'n matchen door te verkopen aan Belgacom, het zal van moetes zijn, want als ze het van hun abonnementsgelden zullen moeten hebben zal het niet lukken. maar het zal nog niet voor meteen zijn, eerst wat voetbalfans naar prime lokken....

dit gezegd zijnde wil ik Belgacom nog bedanken voor het behouden van ons gratis voetbal (inderdaad, vroeger werd ons ook elk weekend één match aangeboden, nu kunnen we kiezen)

mvg
Zou Belgacom ook nog wedstrijden in HD aanbieden? Deze waren voordien enkel op vrijdag en zondag en aangezien ze nu enkel zaterdagavond wedstrijden mogen uitzenden.
Badge
Ik denk wel bv. die wedstrijden die belgacom topmachen acht.Want het is niet enkel telenet die top matchen uitzend.Zij zeggen dit zo om zo veel mogelijk klanten te lokken maar ik denk dat ze ferm het deksel tegen hun neus hebben gehad.
bij het vorige contract bestonden die loten ook al, en het waren die 3 toppers van het weekend dat in HD werden uitgezonden door BGTV. het is nu maar de vraag of Telenet het gaat doen, Prime HD bestaat maar kost €5 extra. bij die topmatchen kreeg je op BGTV ook analyses, samenvattingen en reportages in een omkaderend programma.

wat BGTV betreft volgend seizoen, ik denk niet dat we HD voetbal moeten verwachten. de omkadering enz zal tot een minimum beperkt worden vermoed ik, misschien kunnen ze wat reclame tonen om toch nog wat inkomsten te werven rond de matchen...

mvg
Als je bekijkt de topwedstrijden waren vorig jaar ook via livestream te bekijken. Zal nu ook nog zo zijn denk ik zo als het via sopcast is ook nog goede kwaliteit waarom zou je dan betalen. Plus als er een wedstrijd op belgacomtv komt kunnen we ook gratis kijken dus denk dat het overstappen naar telenet nog wel mee zal vallen.

En thuiswedstrijden zit ik toch altijd in het stadion.

Reageer